کد خبر : 1786715 | 28 مهر 1400 ساعت 12:57 | 21.7K بازدید | 7 دیدگاه

جریمه فرشید اسماعیلی و دیاباته پابرجاست

مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید استقلال، جریمه برخی از بازیکنان استقلال که قراردادشان را با تیم تمدید کرده اند، بخشید.

جریمه فرشید اسماعیلی و دیاباته پابرجاست 

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور مصطفی آجورلو در رأس مدیریت باشگاه استقلال، این باشگاه دچار تغییرات فراوانی شد به نحوی که فرهاد مجیدی بابت حل شدن بخش زیادی از مشکلات آبی پوشان، از مدیریت آجورلو تشکر کرد و حالا او در اقدام قابل توجهی، تصمیم به بخشش جرایم بازیکنان گرفته است.

 

در دوره مدیریت قبلی، احمد مددی و دستیارانش جرایم متعدد و بعضا عجیبی را برای بازیکنان این تیم منظور می کردند. جرایمی که منجر به مصاحبه های متعددی از سوی بازیکنان استقلال شد و آنها نسبت به اوضاع موجود به شدت اعتراض کردند که حتی همین اعتراضات باعث جرایم جدیدی برای آنها می شد!

 

حالا و در همین رابطه، مصطفی آجورلو دو هفته پیش با بازیکنان استقلال جلسه ای را برگزار کرد و در آن به شاگردان مجیدی وعده داد که به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، جرایمی که در دوره مدیریت قبلی برای بازیکنان اعمال شده، بخشیده خواهد شد.البته این بخشش دارای تبصره است و تنها بازیکنانی که قراردادشان را تمدید کرده اند و یا از قبل با استقلال قرارداد داشته و اکنون در تیم حضور دارند، شامل این بخشش خواهند شد و جرایم بازیکنان جدا شده همچنان پابرجاست.

 

بدین ترتیب جرایمی که در دوره مدیریت احمد مددی برای بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ اعمال شد، مورد بخشش قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ها