کد خبر : 1786723 | 28 مهر 1400 ساعت 13:38 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

کلانتری: گل نساجی صددرصد آفساید بود

سرمربی فجر اعتقاد دارد گلی که حریف به ثمر رسانده آفساید بوده وگرنه امکان تساوی بازی وجود داشت.

کلانتری: گل نساجی صددرصد آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، علی کلانتری معتقد است تک گل نساجی آفساید بوده وگرنه نتیجه بازی تغییر می کرد. سرمربی تیم تازه لیگ برتری شده فجرسپاسی در مورد شکست یک بر صفر مقابل زرشکی پوشان لیگ به خبرنگار ما گفت: با وجود اینکه بازی اول ما بود و خیلی از بچه‌هایمان در لیگ برتر بازی نکرده بودند در نیمه اول ما تحت تاثیر چند نفر از بازیکنان با تجربه نساجی بودیم ولی در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم شرایط خیلی خوبی پیدا کردیم و موقعیت گل در نیمه اول و دوم داشتیم.

 


در مورد گلی که نساجی به ثمر رساند ادامه داد: به گواه کارشناسان و فیلمی که خودمان هم دیدیم به نظرم صددرصد گل آفساید بود و کمک داور هم روی خط بود و نمی دانم چطور این صحنه را ندید؟  الان که برای ما فایده ای ندارد ولی همین که بعداً حواسشان جمع شود کافی است. حالا کارشناسان بررسی کنند ببینند ما درست می گوییم یا خیر؟

 


سرمربی فجر در پاسخ به این سوال که شرایط تیمش را در بازی اول بعد از مدت ها برگشت به لیگ برتر چگونه ارزیابی کرده توضیح داد: بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردم برایم راضی کننده بود. ما دو مشکل در این بازی داشتیم یکی گل آفساید و دیگری موقعیت هایی بود که به راحتی از دست دادیم و باید به گل تبدیل می شد.

 


کلانتری در پایان در مورد دیدار با گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ افزود: مشکلات هفته اول را برطرف و برای این بازی برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم با پیروزی این بازی را تمام کنیم.

دیدگاه‌ها