کد خبر : 1786725 | 28 مهر 1400 ساعت 13:45 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

شرایط به گونه ای شد که الان بازیکن آزاد باشم؛

معبودی: تا عقد قرارداد پیش رفتیم اما نشد

هافبک فصل گذشته تیم های آلومینیوم و پیکان از عدم توافقش با نفت مسجد سلیمان خبر داد.

معبودی: تا عقد قرارداد پیش رفتیم اما نشد

به گزارش "ورزش سه"، عزیز معبودی که پس از جدایی از آلومینیوم در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم راهی پیکان شد برای فصل جدید با نفت مسجد سلیمان وارد مذاکره شد ولی در آستانه عقد قرارداد، این انتقال صورت نگرفت تا معبودی در آغاز فصل همچنان بازیکن آزاد بماند.

 

او در مورد دلیل این اتفاق گفت: در این چند وقت اخیر با مسئولان نفت مسجد سلیمان برای حضور در این تیم وارد مذاکره کردم و صحبت های خوبی هم انجام شده بود اما متاسفانه تا پیش از امضای قرارداد به دلیل عدم توافق نهایی همکاری صورت نگرفت.

 

این بازیکن در خصوص اینکه چه تصمیمی برای فصل جدید دارد گفت: متاسفانه اتفاقات به گونه ای رقم خورد که پیش از شروع فصل نتوانستم با تیمی که به توافق رسیده بودم قرارداد امضا کنم و الان بازیکن آزاد هستم. چند پیشنهاد دارم که سعی می کنم زودتر یکی را انتخاب کنم و از مسابقات جا نمانم.

 

معبودی در مورد شرایط این فصل لیگ برتر تاکید کرد: سال به سال مسابقات سخت تر می شود. امسال خیلی از تیم ها هزینه کردند و با دست پر وارد مسابقات می شوند. در چنین شرایطی قطعا رقابت سختی را شاهد خواهیم بود و مثل فصل گذشته به ویژه در میانه های جدول به نظرم تا روز آخر سرنوشت تیم ها مشخص نخواهد بود.

دیدگاه‌ها