کد خبر : 1786730 | 28 مهر 1400 ساعت 14:00 | 11.7K بازدید | 5 دیدگاه

ونگر: محمد صلاح بهترین مهاجم دنیاست

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، عملکرد محمد صلاح در هفته‌های اخیر را تحسین کرد.

ونگر: محمد صلاح بهترین مهاجم دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در جریان پیروزی 2-3 لیورپول برابر اتلتیکو مادرید در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند و به اولین بازیکن در تاریخ این باشگاه تبدیل شد که در 9 بازی پیاپی گلزنی کرده است.

عملکرد درخشان این مهاجم مصری باعث شده که در هفته‌های اخیر بسیاری از افراد نسبت به درخشش این بازیکن واکنش نشان داده و به تحسین او بپردازند. آرسن ونگر نیز یکی از این افراد است.

ونگر در گفتگو با بین اسپورت درباره شرایط صلاح اظهار داشت:« او بازیکنی تراز اول است و بدون شک بهترین مهاجم حال حاضر دنیاست چون گل‌هایی را به ثمر می‌رساند که هیچ کس دیگری نمی‌تواند آنها را وارد دروازه کند. شما باید فوتبال خیابانی بازی کرده باشید تا بتواند در چنین فضای کمی بازیکنان حریف را دریبل بزنید.»

 

1656099

 

او ادامه داد:« صلاح اعتماد به نفس بسیاری دارد و خلاق است. در مجموع، من باور دارم که او بازیکن بسیار هوشمندی است چون یکی از نشانه‌های بازیکنانی که همیشه در حال پیشرفت و رو به بهبود هستند، هوش آنها است.»

صلاح با دو گلی که سه شنبه شب در دیدار برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند موفق شد رکورد استیون جرارد را به عنوان بهترین گلزن لیورپول در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بشکند. کاپیتان سابق لیورپول و اسطوره این باشگاه موفق شده بود 30 گل در این رقابت‌ها به ثمر برساند.

صلاح حالا 31 بار در لیگ قهرمانان دروازه حریفان را باز کرده و این در حالی است که او تنها 48 بازی در این رقابت‌ها انجام داده است.

دیدگاه‌ها