کد خبر : 1786737 | 28 مهر 1400 ساعت 17:40 | 14.1K بازدید | 5 دیدگاه

بازتاب منفی حرکت سیمئونه در انگلیس

دست ندادن سیمئونه و فرارش از کلوپ، بزدلانه بود

در انگلیس معتقدند دیه گو سیمئونه باید پس از پایان بازی می ایستاد و با یورگن کلوپ دست می داد.

دست ندادن سیمئونه و فرارش از کلوپ، بزدلانه بود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در سومین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان و در زمین خود بازی را 2-3 به لیورپول باخت. تیم مادریدی ابتدا با دو گل عقب افتاد ولی آنتوان گریزمان قبل از اتمام نیمه اول توانست کار را به تساوی بکشاند. ستاره فرانسوی اما در نیمه دوم اخراج شد تا لیورپول با برتری نفری در زمین و توسط محمد صلاح به گل سوم برسد و بازی را به سود خود خاتمه دهد.

 

 

1655951

 

 

پس از سوت پایان، دیه گو سیمئونه به رسم همیشه سریع راهی رختکن شد بدون اینکه با سرمربی حریف دست بدهد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که به سمت سیمئونه رفته بود تا با وی دست بدهد، از این حرکت شگفت زده شد و به خبرنگاران گفت که حرکت سیمئونه درست نبود.

 

دست ندادن سیمئونه با کلوپ در انگلیس نیز بازتابی منفی داشت.

پیتر کرواچ مهاجم سابق انگلیس و باشگاه های لیورپول و تاتنهام در این رابطه گفت:« فکر می کنم سیمئونه از این کار منظور خاصی داشت. البته به نظر نمی رسید او از اظهارات کلوپ در نشست قبل از بازی غافلگیر شده باشد ولی از نظر من، دست ندادن او عامدانه و بزدلانه بود.»

 

 

1655973

 

 

آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال نیز در این رابطه به بی این اسپورتس گفت:« روی نیمکت قرار نیست همیشه صلح و عشق حکم‌فرما باشد ولی در مورد قضیه سیمئونه معتقدم دویدن او به سمت رختکن و فرار از دست دادن با کلوپ، به دلیلی خاص بوده است. او از قبل تصمیمش را گرفته بود و احتمالا چیزی بین شان رخ داده بود. البته این موارد قابل حل شدن است. ممکن است بین دو مربی حرف هایی رد و بدل شود و شش ماه بعد باهم روبرو شده و مشکل شان را برطرف کنند.»

 

دیدگاه‌ها