کد خبر : 1786742 | 28 مهر 1400 ساعت 16:28 | 26K بازدید | 13 دیدگاه

تونی کاسکارینو:

از بین رونالدو و برونو یکی باید نیمکت نشین شود!

ستاره ایرلندی سابق چلسی، سلتیک و مارسی معتقد است حضور همزمان رونالدو و برونو در زمین، به سود منچستریونایتد نیست.

از بین رونالدو و برونو یکی باید نیمکت نشین شود!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط منچستریونایتد از زمان خرید کریستیانو رونالدو تغییری نکرده و حتی شاید بدتر هم شده است. شیاطین سرخ شنبه با ارائه نمایشی پرانتقاد با نتیجه 2-4 مغلوب لسترسیتی شدند تا این تیم پرستاره در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. 

رونالدو توانسته 5 گل برای یونایتد بزند اما انتقادات از او نیز شروع شده و برخی معتقدند خرید او به کار یونایتد نمی آید و بهتر بود در پست هایی دیگر بازیکن جذب می شد.

 

 

1656119

 

 

تونی کاسکارینو در مورد رونالدو گفت:« اوله گنار سولسشر خوشبین بود که بازیکنانش بتوانند سریع خود را با رونالدو و توقعاتش وفق دهند ولی مشکل اینجاست که با برونو و رونالدو در میدان، یونایتد نمی تواند خوب دفاع کند. این باعث شده تا حریفان به راحتی از ضدحمله به یونایتد ضربه بزنند. اینجا هم تنها برونو را می توان تغییر داد.»

 

 

1649099

 

 

کاسکارینو ادامه داد:« یونایتد تنها سه بار کلین شیت کرده و معتقدم برای رفع این نقیصه باید کاوانی به ترکیب اصلی برگردد. او در پی اس جی زمانی که کنار نیمار و امباپه بود، بسیار در کارهای دفاعی مشارکت می کرد. حتی جسی لینگارد هم گزینه خوبی برای بازگرداندن انسجام به دفاعی تیمی است. او سریع از حمله به دفاع می رود و در همه جای زمین می تواند او را دید. جسی خیلی سریع هم توپگیری می کند.»

 

با این وجود بعید به نظر می رسد سولسشر اقدام به نیمکت نشین کردن یکی از دو ستاره پرتغالی خود کند. رونالدو یک اسطوره در باشگاه محسوب می شود و برونو نیز هافبکی خلاق در میانه میدان است. باید دید سرمربی نروژی در نهایت چه راهی برای خروج از بحران دفاعی انتخاب خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها