کد خبر : 1786754 | 28 مهر 1400 ساعت 16:03 | 96.3K بازدید | 67 دیدگاه

ایرانی‌ها درک تاکتیکی بالایی دارند، مشکل جای دیگری است؛

توئیت جنجالی طارمی پس از درخشش مقابل میلان (عکس)

مهدی طارمی در شبکه اجتماعی توییتر، توییتی کنایه‌آمیز که احتمالا واکنشی است به صحبتهای روز گذشته اسکوچیچ را منتشر کرد.

توئیت جنجالی طارمی پس از درخشش مقابل میلان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره خط حمله تیم پورتو که شب گذشته موفق شد در بازی با میلان پاس منجر به گل پیروزی بخش تیمش را بدهد، حالا یک روز پس از این بازی توییتی عجیب و جنجال برانگیز را نوشته است.

 

طارمی در این توییت نوشته: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و‌ .…
از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند ولی متاسفانه مشکلات جایی دیگر است
زنده باد ایران»

 

 

1656128

 

این احتمالا واکنشی است به مصاحبه روز گذشته دراگان اسکوچیچ با یک وبسایت کروات. زمانی که خبرنگار از او پرسید تفاوت فوتبال در ایران و کرواسی در چیست؟ اسکوچیچ نیز پاسخ داد: «فوتبالیست‌های ایرانی از نظر فردی و از نظر فیزیک بدنی در سطح بالایی قرار دارند. اما آنچه که فاقدش هستند و البته در حال پیشرفت‌اند، مسائل تاکتیکی است. آنها هنوز آنقدر خوب نیستند اما وقتی به چشم انداز آینده نگاه می‌کنیم این چیزی است که می‌توانند در آن بیشتر پیشرفت کنند، بیشتر بیاموزند و خود را بالاتر ببرند. اروپایی‌ها همیشه از نظر تاکتیکی در سطح خوبی بودند و از آنجا که ایران بازیکنان زیادی در اروپا دارد، این موضوع به آرامی در حال تغییر است.»

 

حالا به نظر می‌رسد اینکه اسکوچیچ اعتقاد داشته که بازیکنان در اروپا از نظر تاکتیکی نسبت به بازیکنان ایرانی بهتر هستند یا شاید فقدان مسائل تاکتیکی در لیگ ایران، باعث ناراحتی و خشم طارمی شده؛ هرچند که سرمربی تیم ملی در همین مصاحبه با اشاره به بازیکنانی چون طارمی، آزمون و دیگر لژیونرها گفته که حضور در فوتبال اروپا سبب پیشرفت بازیکنان ایرانی و تغییر شده است.

 

این توییت مهدی طارمی در حالی منتشر می‌شود که او پیشتر هم نسبت به وضعیت پست سرمربیگری در تیم ملی ایران واکنش نشان داده بود و حالا با این توییت واکنشهای مثبت و منفی زیادی را متوجه خود کرده است.

دیدگاه‌ها