کد خبر : 1786764 | 28 مهر 1400 ساعت 17:23 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادین ژکو:

خوشحالم گل زدم، اینتر در مسیر درستی است

ادین ژکو دیشب یکی از گلزنان اینتر در بازی حیاتی برابر شریف بود.

خوشحالم گل زدم، اینتر در مسیر درستی است

به گزارش "ورزش سه"، از گروه D لیگ قهرمانان شب گذشته دو بازی برگزار شد که در یکی از آنها تیم اینتر در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان با نتیجه 3 بر یک تیم شگفتی‌ساز اهل مولداوی یعنی تیم شریف تیراسپول را شکست داد. ادین ژکو در دقیقه 34، آرتورو ویدال در دقیقه 58 و استفان دفرای در دقیقه 67 برای اینتر گلزنی کردند تا امید میهمان برای کسب امتیاز پس از به تساوی کشاندن بازی در دقیقه 52 با گلزنی سباستین تیل برباد برود.

 

 

1656141

 

 

اینتر با این برد 4 امتیازی شد و امیدواری هایش به صعود را بالاتر برد. بازی بعدی اینتر در زمین شریف است و در صورت پیروزی، خوشبینی ها بیشتر نیز خواهد شد. فعلا شریف و رئال با 6 امتیاز در صدر قرار دارند.

 

ادین ژکو ستاره بوسنیایی جدید اینتر در پایان بازی گفت:« گاهی اوقات گل هایی سخت می زنم، انگار کار آسانی است و برخی اوقات موقعیت های آسان گلزنی را از دست می دهم. شاید این موضوع به تمرکز ارتباط داشته باشد اما مهمترین نکته، گلزنی بود.

 

 

1656139

 

 

در دیدار مقابل لاتزیو شایستگی بیشتری داشتیم و نباید می باختیم با این حال برابر شریف و بعد از کسب تنها یک امتیاز از دو بازی، نمایش خوبی داشتیم. ناراحت کننده است که گل خوردیم. همه باید به خوبی دفاع و حمله کنند. همه ما باید در کنار هم پیشرفت کنیم اما در مسیری درست قرار داریم.»

دیدگاه‌ها