کد خبر : 1786857 | 28 مهر 1400 ساعت 21:25 | 35.7K بازدید | 5 دیدگاه

امباپه و ترس‌ از سوتی که بی‌موقع به صدا درآمد(عکس)

پیش از آغاز دیدار دیشب پاری‌سن ژرمن و لایپزیش یک اتفاق جالب افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن که در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود یک پیروزی روحیه‌بخش و فوق العاده مقابل منچسترسیتی به دست بیاورد، شب گذشته در برابر لایپزیش قرار گرفت و در یک بازی بسیار دشوار نهایتاً با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید؛ موضوعی که باعث شد تیم مائوریسیو پوچتینو در پایان هفته سوم رقابت ها بالاتر از سیتی در صدر جدول گروه قرار بگیرد.

 

اما کیلیان امباپه یکی از درخشان ترین بازیکنان پاری سن ژرمن در مسابقه شب گذشته بود. او گل اول تیمش را به ثمر رساند، روی گل دوم پاس زیبایی برای لیونل مسی ارسال کرد و در نهایت یک پنالتی هم گرفت که فوق ستاره آرژانتینی آن را تبدیل به گل کرد. هرچند که ستاره فرانسوی در لحظات پایانی بازی پنالتی را هم از دست داد.

 

حالا یک ویدئوی جذاب از کیلیان امباپه در رسانه های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ پیش از آغاز دیدار دو تیم پاری‌سن ژرمن و لایپزیش، در حالی که تیم ها منتظر ورود به زمین مسابقه هستند، سوت داور بازی که معلوم نیست به چه دلیل بوده با واکنش جالب کیلیان امباپه مواجه می‌شود؛ در واقع این ستاره فرانسوی از صدای سوت داور ترسیده و عکس العمل جالب توجهی از خود به نمایش می‌گذارد که حالا به یک سوژه تبدیل شده است.

 

 

1656301

 

1656304

 

1656300

 

1656302

دیدگاه‌ها