کد خبر : 1786875 | 28 مهر 1400 ساعت 23:20 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

از فاتی انتظار معجزه نداشته باشید

کومان: پیروزی در ال‌کلاسیکو؟ چرا که نه

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که تیمش در دیدار هفته آینده مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد.

کومان: پیروزی در ال‌کلاسیکو؟ چرا که نه

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکیف قرار گرفت که در این بازی محکوم به پیروزی بود چرا که شاگردان رونالد کومان دو مسابقه قبلی خود برابر بایرن مونیخ و بنفیکا را با شکست پشت سر گذاشته بودند؛ همین اتفاق هم افتاد و بارسا نهایتا موفق شد به سختی و با تک گل جرارد پیکه بر حریف خود غلبه کند تا به صعود همچنان امیدوار باقی بماند.

 

رونالد کومان در پایان بازی گفت: "بعد از استراحت بین دو نیمه ما دو موقعیت بسیار خوب ایجاد کردیم. شما نمی توانید در برابر از دست دادن موقعیت ها اینقدر بخشنده عمل کنید چرا که ما اینگونه خود را به خطر می‌اندازیم. ما در دفاع عالی بودیم اما در عین حال می توانستیم بعد از یک ساعت با دو یا سه گل از حریف خود پیش بیفتیم.

 

 

1656332

 

 

وقتی ما اینقدر برتری داریم و موقعیت‌های کافی ایجاد می‌کنیم باید گل هم بزنیم. این وظیفه مهاجمان است و از طرف دیگر آن ها از کیفیت لازم نیز برخوردار هستند. اگر آنها امروز موفق بودند نتیجه بازی 3-0 یا 4-0 می شد."

 

سوت های اعتراضی علیه تیم: "من درک می‌کنم که مردم با ناراحتی به خانه می‌روند. من نیز اینگونه فکر می کنم. بارسا در چنین مسابقه‌ای با توجه به موقعیت هایی که ایجاد کرده باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند."

 

شرایط آنسو فاتی: " آنسو در حال حاضر از همه نظر تکمیل نیست و این کاملاً طبیعی است. شما باید توجه کنید که او مدت ها از میادین دور بوده است. او به زمان نیاز دارد تا از هر نظر پیشرفت کند و این کاملاً طبیعی است. او 19 ساله است و شما نمی توانید از او بخواهید که نواقص را برطرف کند یا جای خالی مسی را پر کند. من باید در مورد این بازی با او صحبت کنم اما در عین حال شما نمی‌توانید از آنسو انتظار معجزه داشته باشید."

 

 

1656331

 

 

ال کلاسیکو: "بله ما قادر به پیروزی در آن هستیم. چرا که نه؟

دیدگاه‌ها