کد خبر : 1786904 | 29 مهر 1400 ساعت 10:22 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش توخل به مصدومیت لوکاکو و ورنر مقابل مالمو

توماس توخل، سرمربی چلسی، به مصدومیت دو ستاره تیمش در دیدار مقابل مالمو واکنش نشان داد.

واکنش توخل به مصدومیت لوکاکو و ورنر مقابل مالمو

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در مسابقه قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس شکست خورده بود دیشب در هفته سوم این مسابقات میزبان مالمو بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص حریف خود را با چهار گل شکست دهد و با شش امتیاز بعد از یووه در رده دوم گروه قرار بگیرد.

 

اما این پیروزی با توجه به مصدومیت روملو لوکاکو و تیمو ورنر تا حدودی به کام آبی ها تلخ شد. توماس توخل در پایان بازی در این باره گفت: "فعلا چیز زیادی در مورد مصدومیت آنها نمی دانم. لوکاکو در محوطه جریمه دچار پیچ خوردگی مچ پا شد و فکر می‌کنم مصدومیت ورنر هم از ناحیه همسترینگ بود. باید آزمایش های بیشتری روی پای آنها صورت بگیرد اما فکر می‌کنم که چند بازی را از دست خواهند داد."

 

 

1656418

 

 

توخل درباره استراحت ندادن به لوکاکو نیز گفت: "حضور او در زمین برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت و اتفاقاً شروع بسیار خوبی را هم تجربه کرد. من با روملو صحبت کردم و به او گفتم که فکر می کنم به لحاظ ذهنی کمی خسته است اما باید تاکید کنم که او شماره 9 اصلی ما محسوب می شود. "

 

توخل در ادامه گفت: "ما بازی به بازی جلو می رویم و در واقع هیچ مسابقه ای برای ما مهم تر از دیگری نیست. ما در دیدار برابر برنتفورد بهترین ترکیب را برای کسب پیروزی انتخاب کردیم و مقابل مالمو نیز همین کار را انجام دادیم. در برابر نوریچ نیز چنین کاری انجام خواهیم داد اما در عین حال به شرایط بازیکنان نیز توجه می کنیم."

 

 

1656420

دیدگاه‌ها