کد خبر : 1786908 | 29 مهر 1400 ساعت 11:06 | 72.6K بازدید | 24 دیدگاه

اتفاق جالب بعد از پیروزی دراماتیک یونایتد

فقط یک قدم تا آغوش رونالدو مانده بود (عکس)

در پایان بازی شب گذشته منچستر یونایتد و آتالانتا یک اتفاق جالب توجه رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه منچستریونایتد تنها سه امتیاز از دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده بود، به پیروزی در مسابقه شب گذشته برابر آتالانتا احتیاج داشت تا هم شانس خود را برای صعود افزایش دهد و هم این که امیدوار باقی بماند تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی چمپیونزلیگ شود.

 

اما مسابقه شب گذشته با شروع ناامیدکننده و کابوس وار شاگردان اوله گنار سولسشر همراه شد؛ جایی که آنها در همان نیم ساعت ابتدایی مسابقه دروازه خود را باز شده دیدند تا این‌طور به نظر برسد که شیاطین سرخ در آستانه تحمل یک شکست دیگر قرار گرفته اند اما در نیمه دوم شرایط به طور کلی تغییر کرد.

 

در واقع منچستر یونایتد در نیمه دوم بازی برابر آتالانتا به تیم دیگری تبدیل شد و حملات زیادی را روی دروازه حریف ایتالیایی خود ترتیب داد. آنها ابتدا توسط مارکوس راشفورد یکی از گل‌ها را جبران کردند و در دقیقه 75 مدافع انگلیسی و کاپیتان یونایتد یعنی هری مگوایر کار را به تساوی کشاند.

 

اما چشم همه هواداران منچستریونایتد بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی به کریستیانو رونالدو بود تا این فوق ستاره پرتغالی یک بار دیگر سه امتیاز و شادی را برای آنها به ارمغان بیاورد؛ کاری که رونالدو انجام داد و در دقیقه 81 موفق شد با یک ضربه سر فوق العاده گل سوم شیاطین سرخ را به ثمر برساند تا علاوه بر تکمیل بازگشت بزرگ تیم سولسشر، سه امتیاز مهم که نتیجه آن صدرنشینی گروه بود نیز به حساب این تیم واریز شود.

 

با این حال بعد از سوت پایان مسابقه و در حالی که کریستیانو رونالدو در حال خوشحالی کنار دیگر هم تیمی‌های خود بود به ناگهان یک جیمی جامپ وارد زمین شد و قصد داشت خود را به فوق ستاره پرتغالی برساند‌. او حتی تا یک قدمی رونالدو نیز پیش رفت اما در نهایت توسط ماموران امنیتی مهار شد و نتوانست  آرزوی خود یعنی بغل کردن CR7 را تحقق ببخشد.

 

 

1656428

 

1656429

 

 

1656425

 

1656426

 

1656427

 

دیدگاه‌ها