کد خبر : 1787064 | 30 مهر 1400 ساعت 00:34 | 28.9K بازدید | 21 دیدگاه

فولاد با انگیزه و پر امکانات است؛

گل‌محمدی: هدفمان کسب سه امتیاز خواهد بود

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که تیمش پس از شکست برابر الهلال حالا از نظر روحی کاملا آماده است.

گل‌محمدی: هدفمان کسب سه امتیاز خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم پرسپولیس که به دلیل زمان پرواز این تیم به نشست خبری نرسید، ساعتی پس از استقرار در هتل محل اقامت، در خصوص استقبال طرفداران خوزستانی این تیم عنوان کرد: قبل از هرچیز تشکر میکنم از همه هواداران در اهواز که ما را مورد محبت خودشان قرار دادند و استقبال خوبی داشتند.

 

او با اشاره به قرعه پرسپولیس در اولین بازی اظهار داشت: بازی جمعه اولین بازی لیگ است و همیشه اولین بازی فکر میکنم مهمترین بازی لیگ است و شروع خوب می‌تواند به تیمها کمک کند تا با روحیه بیشتر و جمع کردن امتیاز شرایط بهتری را دنبال کنند. فکر کنم برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود؛ اولین بازی هم قرعه ما و هم آنها سخت بوده و فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی از طرف هر دو تیم خواهیم بود. هم فولاد خوزستان که ثبات خوبی داشته و هم امکاناتی که این تیم دارد. فکر کنم فولاد از تیمهای خوب ماست و قهرمان جام حذفی شده و شرایط سختی برای ما خواهد بود و ماهم با انگیزه‌های زیادی وارد مسابقه می‌شویم و امیدواریم بازی خوبی را نشان دهیم و هدفمان هم کسب سه امتیاز است که خیلی سخت به دست خواهد آمد و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

 

سرمربی قرمز ها راجع به وضعیت روحی تیمش توضیح داد: بعد از بازگشت از عربستان، سعی کردیم بازیکنان را هم از نظر روحی و بدنی ریکاوری کنیم. تمرینات خوبی را داشتیم و بازیکنان آماده یک بازی خوب و با کیفیت هستند.

 

یحیی در مورد غایبان پرسپولیس گفت: در بازی مقابل فولاد هم چهاربازیکن خودمان را در اختیار نداریم و سیامک نعمتی، علی ابراهیمی ، مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی همراه ما نیستند.

دیدگاه‌ها