کد خبر : 1787082 | 30 مهر 1400 ساعت 09:42 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: مربیان به خاطر توهین‌ها از مربیگری دور می‌شوند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که توهین‌ها و اعتراضات بیش از حد به عملکرد مربیان جوان روی سرنوشت حرفه‌ای این افراد تاثیرگذار است.

آرتتا: مربیان به خاطر توهین‌ها از مربیگری دور می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا در 18 ماه گذشته تحت انتقادات شدیدی قرار داشته و حالا به نظر می‎رسد که در حال ابراز ناراحتی خود از این اتفاقات است و اظهارات استیو بروس نیز در این میان تاثیرگذار بوده است.

سرمربی سابق نیوکاسل پس از برکناری از هدایت این تیم با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که احتمالا این آخرین حضور او در دنیای فوتبال بوده چون توهین و آزاری که از سوی هواداران متوجه او و خانواده‌اش شده شرایط را برایش دشوار کرده است.

و آرتتا که تیمش جمعه شب باید در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استون ویلا برود معتقد است که این مشکل منجر به دوری بیشتر مربیان از فوتبال در آینده پیش‌رو خواهد شد.

 

1643361

 

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقی که برای بروس افتاد ممکن است موجب دلسردی مربیان جوان شود گفت:« بله، افراد زیادی چنین فکری می‌کنند. من دوستان بسیاری دارم که در حال سپری کردن دوره‌ها هستند اما تردید دارند که آیا می‌خواهند روی نیمکت بنشینند یا بهتر است یک دستیار باشند. افرادی که پیش از این سرمربی شده‌اند نیز احساس مشابهی دارند. مربیان باتجربه به این فکر می‌کنند که بار دیگر در این شرایط قرار نگیرند.»

این مربی اسپانیایی اضافه کرد:« این اتفاقات از نظر من مانع به حساب نمی‌آید چون از رفتاری که قرار است با شما صورت بگیرد می‌ترسید. من فکر می‌کنم لذت و هیجانی که در این کار وجود دارد به قدری بزرگ است که نباید مانع شما شود. اما مهم است که ما کمی از این محیط مراقبت کنیم و شرایط را درست کنیم. اگر این کار را نکنیم، فکر نمی‌کنم که شرایط بهتر شود. من فکر می‌کنم اگر ما اقدامی در این زمینه انجام ندهیم همه چیز بدتر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها