کد خبر : 1787101 | 30 مهر 1400 ساعت 12:16 | 3.1K بازدید | 3 دیدگاه

زامهران: دل‌مان برای جو قائمشهر تنگ شده

هافبک نساجی به انتقاد از بازی میزبانی این تیم در ورزشگاه دیگری در استان پرداخت و امیدوار است هر چه زودتر شرایط استادیوم آنها برای میزبانی فراهم شود.

زامهران: دل‌مان برای جو قائمشهر تنگ شده

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در بازی اول موفق به شکست فجر سپاسی شد تا اینبار شروعی امیدوارکننده را استارت بزنند.

 

حسین زامهران در این مورد به خبرنگار ما گفت: معمولا در چند هفته ابتدایی لیگ کمی شرایط سخت است و تیم ها هنوز ناهماهنگ هستند به خصوص در بازی اول. ولی ما نسبت بازی اول و شرایط زمینی که در ساری  داشتیم بازی خوبی انجام دادیم. با توجه به اینکه قرعه ما سخت است به امتیازات اول فصل نیاز داریم تا بتوانیم شرایط خوبی را در ادامه لیگ برای خودمان رقم بزنیم.

 

این بازیکن در مورد اعتقاد تیم فجرسپاسی مبنی بر اینکه گل نساجی آفساید بوده ادامه داد: بله این موضوع را من در فرودگاه از فجری ها شنیدم و فکر می کنم کارشناسان خیلی دقیق تر می توانند نظر بدهند.

 

هافبک نساجی در مورد کیفیت زمین چمن گفت: کیفیت ورزشگاه ساری خوب نبود آن هم برای تیمی مثل ما که روی زمین فوتبال بازی می کند. امیدوارم شرایط بهتر شود و مجبور نشویم برای ادامه بازی ها به یک استان دیگر برویم. فکر می‌کنم خیلی زشت باشد در یک شهر دیگر بازی کنیم، هرچند هواداران نساجی در تمام شهرها حامی ما هستند. قطعا اگر نتوانیم تاکتیک‌های آقای الهامی را به‌خاطر شرایط بد زمین پیاده کنیم کار سخت خواهد شد.

 

وی در مورد دیدار بعدی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم با شخصیت است و چند سال پیاپی لیگ قهرمان می شود. ولی ما هم نساجی هستیم و بازی به بازی پیش می رویم و برای این بازی هم برنامه داریم و انشاالله دست پر از زمین بیرون بیاییم و هر کاری باشد برای موفقیت نساجی انجام می‌دهیم.

 

زامهران در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم هوادارانمان را در این فصل داشته باشیم. واقعا دلمان برای جو وطنی تنگ شده و اگر ورزشگاه‌مان زودتر درست شود و هوادار بیاید که خیلی خوب می شود و برای آن موقع لحظه شماری می کنیم.

دیدگاه‌ها