کد خبر : 1787172 | 30 مهر 1400 ساعت 17:12 | 32.7K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی امیری، ستاره پرسپولیس خرم آباد بود! (عکس)

وحید امیری 10 سال پیش از انتقال به تیم برانکو، در تیمی تحت عنوان «پرسپولیس خرم آباد» بازی می‌کرد.

وقتی امیری، ستاره پرسپولیس خرم آباد بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیری در 33 سالگی همچنان چهره شاخص پرسپولیس و یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران محسوب می‌شود اما با این حال بسیاری از هواداران فوتبال حسرت معرفی دیرهنگام او به لیگ برتر و سپس تیم ملی را می‌خورند. چرا که امیری در 24 سالگی به عنوان یک مهره مهم در نفت تهران بازی کرد و سپس راهی پرسپولیس شد.

 

اما حالا کارت بازی وحید امیری در رده امید نشان می‌دهد او در میانه‌های دهه 1380 در عضویت تیم «پرسپولیس خرم آباد» بود؛ تیمی که احتمالا در سطح لیگ استانی لرستان بازی می‌کرد و امیری را هم در ترکیبش داشت.

 

وحید امیری سابقه حضور در تیمهای داتیس و کوثر خرم آباد را هم دارد و سپس پیراهن تیمهای نفت مسجدسلیمان و تهران را هم پوشید تا اینکه مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت. ماجرای انتقال او به پرسپولیس نیز داستان جالبی است که احتمالا طرفداران فوتبال به خاطر دارند؛ زمانی که علیرضا منصوریان با جدیت خرید این بازیکن را دنبال می‌کرد و حتی برای دیدار با او به تمرین تیم ملی هم رفت اما این بازیکن تصمیم گرفت از دوراهی قرمز و آبی، اولی را برگزیند.

 

1656820

 

البته وینگر چپ پا که در پرسپولیس بازی به عنوان مهاجم سایه و دفاع کناری را هم تجربه کرد، یک رفت و آمد از راه ترابزون به پرسپولیس داشت تا برچسب لژیونری را هم برای چند ماه روی خود داشته باشد.

 

چهره وحید امیری در این کارت بازی که توسط هیئت فوتبال لرستان و برای سابقات قهرمانی شهرستان خرم آباد صادر شده، سالهای جوانی او را نشان می‌دهد که البته مدل موی این بازیکن تفاوت چندانی با وضعیت حال حاضرش ندارد.

دیدگاه‌ها