کد خبر : 1787232 | 30 مهر 1400 ساعت 20:54 | 48.8K بازدید | 23 دیدگاه

تیم ما رو به جلو و هجومی است؛

ویسی: اسیر تجربه پرسپولیس شدیم

عبدالله ویسی می‌گوید که فولاد پس از گل شیمبا می‌توانست به بازی برگردد.

ویسی: اسیر تجربه پرسپولیس شدیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی کیفیت فنی بالایی داشت. همه کسانی که بازی را دیدند فکر کنم لذت بردند مخصوصا نیمه دوم که گل داشت و بهر حال سهم پرسپولیس در زدن گل بیشتر بود و توانستند از دو موقعیت ضربه ایستگاهی که خیلی هم در تمرینات تاکید داشتیم استفاده کنند. وقتی از پرسپولیس گل بخوری و بخواهی گل بزنی خیلی سخت می‌شود. ما می‌توانستیم بعد از پنالتی شیمبا به بازی برگردیم ولی متاسفانه دوباره اسیر تجربه پرسپولیس شدیم و گل سوم را خوردیم که همه چیز از دست رفت. امیدواریم که با این بازی آینده خوبی داشته باشیم و بتوانیم بازی‌ هایمان را با همین کیفیت ببریم و برنده بازی باشیم و به پرسپولیسی ها تبریک می‌گویم و از هوادارانمان و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

 

ویسی درباره نگرانی هواداران فوتبال برای ناهماهنگی تیم توضیح داد: کیفیت بازی معلوم بود. تیم رو به جلو و رو به بالاست، هجومی است و پرسپولیس را در دقایقی از بازی تحت فشار قرار دادیم اما به هر حال هفته اول بود و پرسپولیس هم از مسابقات آمده بود و زخم خورده بود. ما می‌توانستیم نهایت استفاده را از این وضعیت ببریم ولی تجربه آنها به ما چربید. اینطور نیست که بازی اول را باختیم همه چیز تمام بشود، آینده تیم بسیار درخشان و خوب است و می‌توانیم امیدوار باشیم. تماشاگران باید صبور باشند و انشاالله بتوانیم در بازی های آینده جبران کنیم. صددرصد بچه های ما در صدد جبران هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هفته آینده یک برد خارج از خانه بیاوریم تا این باخت در خانه جبران شود.

 

وی درخصوص غیبت چند بازیکن فولاد گفت: ما سه بازیکنمان در تیم ملی امید بودند. آقای عباسی، آقای درخشان مهر و آقای سینا شاه عباسی کارتشان صادر نشد اما بازی بعدی حضور خواهند داشت.

 

سرمربی فولاد در واکنش به باز شدن پنجره این تیم گفت: پنجره وقتی باز شده اما همه تیم‌ ها بسته شدند، بازیکنان گرفتند و هیچ بازیکنی بیرون نیست که به درد فولاد بخورد. بازیکنانی هستند که تیم گیرشان نیامده است. ما دنبال مهاجم خارجی از غرب آسیا هستیم که در حال مذاکره با او هستیم که اگر شد به تیم ما اضافه شود.

 

این مربی باتجربه درباره اعتراض هواداران حاضر در استادیوم به عملکرد فولاد و تشویق کادرفنی سابق این تیم عنوان کرد: این صحبت‌ ها تیم را به حاشیه می‌برد. همه تیم ها در دنیا برد و باخت می‌آورند و این سوال تیم را به حاشیه می‌برد و وقتی تیم ببازد حق دارند اعتراض بکنند. از کادرفنی سابق اسم بیاورند مهم نیست. مهم این است که ما باید زنده باشیم و به کارمان ادامه بدهیم. تیم ما نمرده است. 

 

وی افزود: آنهایی که کیفیت بازی را دیدند می‌دانند تیم ما هیچوقت انقدر هجومی بازی نمی‌کرد. مقابل پرسپولیس ایجاد خطر کنی، گل بزنی، موقعیت گل درست کنی هر چند وقتی گل خوردیم تمرکزمان به هم خورد و موقعیت گل هم به پرسپولیس دادیم و اصلا بحثی نیست ولی این فوتبال است و برد و باخت و مساوی دارد و امروز پرسپولیس برای بردن آمده بود و ما در بدترین شرایط به این تیم خوردیم و ما هم برای نباختن و بردن بازی کردیم که اسیر اتفاقات بد شدیم و این هم طبیعت فوتبال است. این که دو ضربه ایستگاهی زدند فوتبال است و ما باید خوب کار می‌کردیم. به هر حال تیم ما، تیم رو به بالایی نشان داد.

دیدگاه‌ها