کد خبر : 1787234 | 30 مهر 1400 ساعت 21:00 | 52.8K بازدید | 26 دیدگاه

اسدی بهترین بازیکن افتتاحیه لیگِ پرسپولیس (آمار)

رضا اسدی هافبک جدید سرخپوشان که برای پر کردن جای نوراللهی جذب شده، زننده گل اول پرسپولیس در جریان پیروزی 3 بر 1 مقابل فولاد خوزستان بود.

به گزارش "ورزش سه"، همینکه رضا اسدی با برچسب جایگزین احمد نوراللهی به اردوی سرخپوشان اضافه شده، کار او را سخت کرده و اگرچه او در اولین مسابقه زیر نظر یحیی گل‌‍محمدی با پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان فرصت حضور مقابل الهلال را پیدا کرد، اما در روزی که پرسپولیس نمایش بسیار ضعیفی داشت، رضا اسدی هم در پایان نیمه اول توسط گل‌محمدی تعویض شد تا انتقادات از این بازیکن بالا بگیرد.


در افتتاحیه لیگ اما در شرایطی که کار سرخپوشان گره خورده بود  و بهترین موقعیت بازی هم توسط فولادی‌ها خلق شده بود، رضا اسدی روی کرنر امید عالیشاه گلزنی کرد تا هم خودش را تا حدی از زیر بار فشارها خارج کند و هم باعث شود که تیمش با توجه به جلو کشیدن فولاد خوزستان در ادامه مسابقه شرایط بهتری داشته باشد.


اسدی در این مسابقه آمار یک گل، دو شوت، دو پاس کلیدی و سه دریبل داشت تا در بخش هجومی اثرگذار باشد و در بخش دفاعی نیز با هشت قطع توپ توانست نمره بالایی بگیرد و خودش را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کند؛ البته که این تازه شروع یک فصل پرچالش دیگر برای سرخپوشان بود و بازیکنان این تیم باید برای فرار از انتقاداتِ هوادارانشان هر بازی عملکرد بهتری از خودشان ارائه کنند.

 

1656916

 

1656904

 

گل اسدی در دقیقه 61 بازی به ثمر رسید و پس از آن سرخپوشان راحت تر بازی کردند و توانستند دو گل دیگر هم بزنند.

دیدگاه‌ها