کد خبر : 1787235 | 30 مهر 1400 ساعت 21:02 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

مصدومیت لوکاکو و هالند؛ قحطی گل در اروپا

روملو لوکاکو و ارلینگ هالند، مهاجمان درخشان چلسی و دورتموند، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌هایشان در هفته‌های پیش رو نیستند.

مصدومیت لوکاکو و هالند؛ قحطی گل در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بعید به نظر می‌رسد که گل‌های زیادی در رقابت‌های این هفته اروپا به ثمر برسد. ما حداقل برای چند هفته شاهد گلزنی روملو لوکاکو و ارلینگ هالند نخواهیم بود. 
مارکو روزه، سرمربی بروسیا دورتموند، درباره شرایط این فوق ستاره نروژی گفت:« او به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن چند هفته قادر به حضور در میدان نخواهد بود.» 


این در حالی است که دورتموند در رقابت‌های این هفته بوندسلیگا باید به مصاف آرمینیا بیله‌فلد برود. 


هالند در جریان شکست سنگین دورتموند در رقابت‌های این هفته لیگ قهرمانان برابر آژاکس با نتیجه 0-4 در میدان حاضر بود اما نتوانست کاری از پیش ببرد اما انتظار می‌رود که نتواند در بازی برگشت که در ورزشگاه خانگی این تیم در خاک آلمان برگزار خواهد شد به میدان برود. 


در واقع علاوه بر دیدار این هفته برابر آرمینیا بیله‌فلد، پیش‌بینی می‌شود که هالند در بازی مقابل کلن و لایپزیش در بوندسلیگا و اینگولشتات در جام حذفی آلمان نیز قادر به همراهی دورتموند نباشد. 


از سوی دیگر، لوکاکو نیز در جریان پیروزی 0-4 چلسی برابر مالمو در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از زمین بازی بیرون رفت. 


توخل پس از بازی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از این مهاجم بلژیکی در این بازی ضرورتی داشت یا خیر گفت:« اگر من از قبل می‌دانستم که چه اتفاقی رخ خواهد داد، هرگز او را به زمین نمی‌فرستادم. حضور او در زمین در این بازی ضروری بود.»


برخی از منابع خبری در انگلیس مدعی شده‌اند که لوکاکو دو تا سه هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود و به احتمال زیاد در پنج بازی پیش روی چلسی و البته وقفه دیدارهای ملی در ماه آینده نیز غایب است. 


چلسی در عین حال قادر به استفاده از تیمو ورنر هم نیست که در بازی برابر مالمو مصدوم شد. نوریچ، نیوکاسل و برنلی حریفان آبی‌پوشان لندنی در هفته‌های پیش رو در لیگ برتر هستند. آنها همچنین در لیگ قهرمانان باید بازی برگشت برابر مالمو را برگزار کنند و در جام اتحادیه به مصاف ساوتهمتون بروند.

دیدگاه‌ها