کد خبر : 1787241 | 30 مهر 1400 ساعت 21:23 | 18.8K بازدید | 5 دیدگاه

هافبک مارسی: هدف ما مهار لیونل مسی است

والنتین رونژیه، هافبک مارسی، در آستانه دیدار مقابل پاری سن ژرمن درباره برنامه‌ای که برای دفاع در برابر لیونل مسی دارند صحبت کرد.

هافبک مارسی: هدف ما مهار لیونل مسی است

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی کلاسیک فوتبال فرانسه روز یکشنبه این هفته برگزار خواهد شد و دلایل بسیاری برای هرچه جذاب‌تر کردن این بازی وجود دارد. 


یکی از این دلایل رویارویی لیونل مسی با خورخه سمپائولی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، است که حالا هدایت مارسی را برعهده دارد و ظاهرا تیمش آماده استفاده از تاکتیکی است که اجازه درخشش را به این فوق ستاره آرژانتینی در زمین ندهد. 


والنتین رونژیه، هافبک مارسی، در آستانه این دیدار حساس و رویارویی با مسی که بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا می‌دادند گفت:« پی اس جی جمعی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد. ما نیز در مجموع تیم قدرتمندی هستیم. ما باید در این سطح به رقابت بپردازیم. هدف اصلی ما این است که مانع از فعالیت مسی در زمین شده و او را مهار کنیم. او از نظر من بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است.»


انتظارات از ال‌کلاسیکوی فرانسوی بسیار بالا رفته و بسیاری از هواداران و بازیکنان حاضر در هر دو تیم در انتظار برگزاری دیداری جذاب هستند. رونژیه درباره تفاوت‌های مارسی و پاری سن ژرمن گفت:« ما نیز بازیکنان بسیار خوبی داریم اما قدرت ما به صورت جمعی است. ما باید روز یکشنبه از این نظر با حریف رقابت کنیم و شاید حتی بهتر از آنها باشیم.»


در حال حاضر و پس از گذشته ده هفته شرایط هر دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ فرانسه بسیار خوب است. پاری سن ژرمن با 27 امتیاز از 10 بازی در صدر جدول قرار دارد و مارسی با 17 امتیاز از 9 بازی در رده سوم ایستاده است.

دیدگاه‌ها