کد خبر : 1787242 | 30 مهر 1400 ساعت 21:24 | 22.2K بازدید | 15 دیدگاه

استارت موفق عیسی در اهواز؛ به جبران ریاض (عکس)

مهاجم پرسپولیس فصل جدید لیگ برتر را با گلزنی شروع کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر ایران امشب در فولاد آره نا میهمان فولاد خوزستان بود و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. 

 

شاگردان یحیی گل محمدی در فاز تهاجمی نمایش قابل قبولی در بازی امشب داشتند؛ حامد پاکدل و عیسی آل کثیر دو مهاجم سرخ پوشان در این بازی بودند که هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند. 

 

در شرایطی که بعد از گل دوم پرسپولیس، شیمبا از روی نقطه پنالتی گل اول فولاد را زده و اختلاف را به حداقل رسانده بود، تیم میهمان پیروزی خود را در خطر می دید و نیاز به زدن یک گل برای پایان دادن به این فشار که می توانست سه امتیاز را از پرسپولیس بگیرد به شدت احساس می شد.

 

در همین لحظات بود که روی یک پاس دیدنی از امیری از سمت چپ، عیسی آل کثیر به بهترین شکل ممکن از تله آفساید گریخته و در موقعیت تک به تک با دروازه بان فولاد، بدون درنگ به توپ ضربه زد؛ ضربه ای که توپ را به گوشه دروازه راهی کرده و گل سوم را برای پرسپولیس به همراه داشت. 

 

بدین ترتیب عیسی آل کثیر موفق شد با گلزنی در بازی امشب، نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند و به نوعی عملکرد در مقابل الهلال در ریاض را نیز جبران کند؛ جایی که او دو موقعیت خوب را در شب شکست پرسپولیس از دست داد و در نیمه دوم هم جای خود را به پاکدل داد.

 

1656928

دیدگاه‌ها