کد خبر : 1787258 | 30 مهر 1400 ساعت 23:04 | 291.7K بازدید | 70 دیدگاه

بهترین شروع ممکن بعد از سیل انتقادات؛

سلاخی یک ساعته پرسپولیس در توییتر!

پیش از سه گل سرخپوشان مقابل فولاد، انتقادات بسیار زیادی درباره بازیکنان این تیم و نمایش فنی قرمزها مطرح شد.

سلاخی یک ساعته پرسپولیس در توییتر!

 

به گزارش "ورزش سه"، این بهترین شروع خارج از خانه پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. آنها با این پیروزی از طلسم ۲۵ هفته شکست ناپذیری فولاد هم عبور کردند تا استارت بسیار خوبی داشته باشند. اما این همه ماجرا نیست؛ پیش از سه گلی که اسدی، پاکدل و آل‌کثیر به ثمر رساندند، انتقادات از تیم یحیی گل‌محمدی بسیار بالا گرفته بود.

 

البته بسیاری از نقدهای موجود چندان هم بیراه نبودند. تنها موقعیت جدی پرسپولیس در نیمه اول، شوت ناگهانی مهدی ترابی بود که از بالای دروازه به بیرون رفت. این نمایش پس از شکست برابر الهلال، سبب شده بود تا برخی از هواداران پرسپولیس نگران آینده تیم خود باشند و با ناامیدی و خشم بازی را دنبال کنند.

 

مارشال که با زبان طنز و کنایه در دقایق ابتدایی نوشت: «پرسپولیس تا اینجای بازی منو برده به اون موقعا که استیلی باید حیا میکرد پرسپولیسو رها می‌کرد.»

 

همچنین کاربری به نام Day Walker نوشت: «‏سبک بازی پرسپولیس یه جوریه اگه بازی تماشاگر داشت این دفعه جای فولادیا پرسپولیسیا بازیکنارو سنگ میزدن.»

 

رضا اسدی بازیکنی بود که بیشترین میزان انتقادات را متوجه خود دید. پس از او نام مهدی شیری و احسان پهلوان بیشتر از بقیه در بین کاربران توییتر تکرار شد که نمایش چندان خوبی در این بازی نداشتند.

 

سورن توییت کرد: «رضااسدی همون ابراهیم اسدیه فقط یکم گنده تر.»

 

همچنین کاربری به نام عارضم نوشت: «رضا اسدی شوخی تلخی بود ک دنیای فوتبال با خط هافبک پرسپولیس کرد.» البته بسیاری از واکنش‌ها درباره این بازیکن قابل انتشار نیست اما می‌توان به این توییت جالب هم اشاره کرد؛ مقایسه با محسن ربیع‌خواه که در دوره‌ای بیشترین نقد را به خود جلب می‌کرد.

 

1656959

 

با این حال سه گل متوالی از دقیقه ۶۱ تا ۸۴ باعث شد تا جو فضای مجازی به کلی تغییر کند و این بار موج حمایتی از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس توییتر را فرا بگیرد. این فقط بخشی از واکنش‌های پس از بازی است:

 


* بازی تک ضرب و بدون اضافه کاری رضا اسدی واقعا دیدنی هست و نکته ترسناک اینه که هنوز به 50 درصد آمادگی هم نرسیده! / پسر سرخپوش

* وحید امیری رو تو دروازه هم بزاری جوابه/ نولانی

* دیدی آقا یحیی وقتی تعویض می کنی چقدر دوست داشتنی تر میشی و تیم گل میزنه:)) / محمد ش

* الله اکبر. هرکی فحش خورد گل زد/ جواد

* غمگینم مثل اون پرسپولیسی‌ای که هم پرسپولیس نتیجه گرفت و نتونست یحیی رو تخریب کنه، هم اینکه خریدای جدید و تعویضای طلایی یحیی نتیجه بازی رو رقم زد. /دائما نسخ

 

پرسپولیس حالا با این پیروزی به استقبال بازی با نساجی، آلومینیوم، گل‌گهر، مس می‌رود. نکته جالب اینکه قرمزها فصل گذشته تمام این تیمها را شکست داد و حالا اگر دوباره موفق به این کار شود با ۱۵ امتیاز به استقبال شش بازی متوالی در تهران می‌رود.

 

با سه گلی که تیم یحیی گل‌محمدی در این بازی به ثمر رساند، آنها به وضوح از زیر فشار افکار عمومی خارج شدند و حالا موقعیت بهتری خواهند داشت. آنها بعد از نمایش ضعیف در تاجیکستان و شکست تلخ برابر الهلال، به شدت مورد انتقاد بودند و کار تا جایی پیش رفت که طرفدارانشان حتی نمایش ضعیف یک نیمه ای را هم تاب نیاوردند.

 

1656961

 

البته پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر احتمالا با این نوع فشار آشناست اما از دست دادن ابتدای لیگ، می‌تواند خسارت جبران ناپذیری برای شاگردان یحیی به بار بیاورد و انتقادات را هم به شکل غیرقابل تحملی افزایش دهد - هرچند که هنوز سرمایه اجتماعی این سرمربی موفق در بالاترین میزان ممکن قرار دارد.

دیدگاه‌ها