کد خبر : 1787274 | 01 آبان 1400 ساعت 09:17 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

صلاح: می‌خواهم فوتبالم را در لیورپول تمام کنم

محمد صلاح، ستاره لیورپول، می‌گوید دوست دارد تا پایان دوران فوتبالش در این تیم بماند.

صلاح: می‌خواهم فوتبالم را در لیورپول تمام کنم

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در هفته‌های اخیر در اوج دوران فوتبالش قرار داشته و عملکرد درخشانی را برای تیم یورگن کلوپ به نمایش گذاشته است.

قرارداد این ملی‌پوش مصری با لیورپول در تابستان 2023 به پایان خواهد رسید و او هنوز تصمیمی برای تمدید این قرارداد نگرفته است.

در حالی که مدیران لیورپول در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا با ارائه پیشنهادهای مختلف این بازیکن را برای تمدید قرارداد متقاعد کرده و پیشرفتی در مذاکرات حاصل کنند، به نظر می‌رسد که صلاح توپ را در زمین آنها انداخته است.

 

1654495

 

این مهاجم در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« اگر از من بپرسید، دوست دارم تا آخرین روز دوران فوتبالم در لیورپول بمانم اما نمی‌توانم حرف زیادی در این باره بزنم چون همه چیز به من بستگی ندارد. بستگی دارد که باشگاه چه چیزی می‌خواهد، نه من. در حال حاضر نمی‌توانم تصور کنم که روزی در مقال لیورپول قرار بگیرم. این موضوع باعث ناراحتی من می‌شود. چنین چیزی برایم دشوار است و نمی‌خواهم در این باره حرف بزنم اما واقعا من را ناراحت می‌کند. در حال حاضر هرگز تصور چنین چیزی را ندارم اما اجازه دهید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.»

بسیاری از کارشناسان باور دارند که انجام چنین مصاحبه‌ای از سوی صلاح باعث می‌شود که فشار از سوی رسانه‌ها و خصوصا هواداران بر روی باشگاه بیش از پیش شود.

این ستاره مصری آماده است تا بار دیگر در دیدار حساس روز یکشنبه برابر منچستریونایتد، رقیب قدیمی، توانایی‌هایش را به رخ بکشد و به تیمش برای کاهش فاصله یک امتیازی با چلسی صدرنشین کمک کند. او تا به حال در 11 بازی 12 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها