کد خبر : 1787278 | 01 آبان 1400 ساعت 09:41 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی کیا و آغاز یک ماموریت مهم در شهر دوشنبه (عکس)

تیم زیر 23 سال ایران بعد از حضور در شهر دوشنبه دیروز اولین تمرین جدی خود را برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، هر چه به آغاز بازی های تیم زیر 23 سال ایران نزدیک تر می شود مهدی مهدوی کیا در تمرینات چهره جدی و مصمم تری به خود می گیرد چرا که او یک ماموریت مهم به دوش دارد؛ صعود به المپیک پاریس. ماموریتی که فوتبال ایران در دهه های اخیر در انجام آن عاجز بوده است. آنهم با مربیانی که اسمی بودند. در آخرین دوره این ماموریت مهم توسط حمید استیلی متوقف شد. 

 

صعود به بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا که در سال 2022 با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود تجربه خوبی برای یاران مهدی مهدوی کیا خواهد شد که در دوره بعدی بازی ها که به بهانه صعود به المپیک پاریس انجام خواهد شد نمایش بهتری در برابر حریفان داشته باشند و در نهایت فوتبال ایران بعد از 5 دهه به افتخار حضور درالمپیک هم دست پیدا کند. بدون شک فوتبالی که در آسیا اول است و در جهان در جایگاه 22 قرار دارد شایستگی صعود به المپیک را دارد آنهم با هدایت مهدی مهدوی کیا که خود روزی جوان اول فوتبال آسیا بود. 

 

1656996

 

و اما از سیمای مهدی مهدوی کیا در تمرینات تیم زیر 23 سال ایران در شهر دوشنبه پیداست او به صعود تیمش به دور نهایی بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند امیدوار است. نکته ای که در مصاحبه خود هم بدان اشاره کرد. او در اولین تمرین تیم در شهر دوشنبه نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کرد. او اگر چه روزها قبل از صعود تیم امید صحبت کرد اما به خوبی می داند این صعود تنها به شرط بازی های خوب در برابر حریفان به دست خواهد آمد و امیدهای ایران تیم از پیش برنده نیستند. بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم زیر 23 سال ایران در روزهای 3-6-9 آبان به ترتیب به مصاف تیم های نپال – لبنان و تاجیکستان می رود. بازی های مقدماتی در 11 گروه برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به دور نهایی صعود می کنند. صعود ازبکستان به عنوان میزبان به دور نهایی بازی ها از هم اکنون قطعی است.

 

1656995

 

1656994

دیدگاه‌ها