کد خبر : 1787285 | 01 آبان 1400 ساعت 09:55 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

توخل: در تله صحبت درباره جذب هالند افتادم

توماس توخل، سرمربی چلسی، از این که درباره احتمال جذب ارلینگ هالند صحبت کرده چندان راضی نیست.

توخل: در تله صحبت درباره جذب هالند افتادم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند همچنان به درخشش خود در پیراهن بروسیا دورتموند ادامه می‌دهد و با این که این فصل چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و شب گذشته نیز بار دیگر اعلام کرد قادر به همراهی تیمش در چند هفته پیش رو نخواهد بود اما همچنان بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپایی شرایطش را زیر نظر دارند.

توخل چند روز قبل مدعی شده بود که مدیران چلسی مذاکراتی را با سران باشگاه دورتموند انجام داده و در تلاش هستند تا پیشنهادی را برای جذب این بازیکن نروژی ارائه دهند.

با این حال به نظر می‌رسد که این مربی چندان از اظهاراتش راضی نیست و می‌گوید که این صحبت‌ها چندان جدی نبود و برداشت اشتباهی از آن صورت گرفته است.

 

1642795

 

توخل در این باره اظهار داشت:« من در تله افتادم. جایزه‌ای در آلمان دریافت کردم که از طرف یک روزنامه اهدا می‌شد. آنها این جایزه را به من دادند و سوالی از من درباره یک بازیکن پرسیدند. معمولا هرگز درباره دیگر بازیکنان صحبت نمی‌کنم چون این کار را دوست ندارم. ما شوخی‌هایی در این باره انجام دادیم و من باید بهتر حرف می‌زدم.»

این مربی آلمانی اضافه کرد:« چون درباره این موضوع شوخی کردم و سعی کردم رفتار خوبی پس از دریافت این جایزه داشته باشم و گفتم که به دنبال یک مهاجم دیگر در کنار روملو لوکاکو هستیم، باعث شد که بقیه فکر کنند ما پیشنهادی برای جذب هالند ارائه کرده‌ایم. تمام مسئله همین بود اما من باید رفتار بهتری از خودم نشان می‌دادم و با هوشمندی صحبت می‌کردم.»

با توجه به قهرمانی چلسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته و عملکرد خوبی که در این فصل در لیگ قهرمانان و لیگ برتر به نمایش گذاشته‌اند، احتمال دارد که این تیم نیز یکی از مقاصد احتمالی هالند در فصل آینده باشد.

دیدگاه‌ها