کد خبر : 1787293 | 01 آبان 1400 ساعت 10:41 | 52.8K بازدید | 21 دیدگاه

سامپائولی:

سه سال است با مسی حرف نزدم اما او هنوز بهترین است

خورخه سامپائولی، سرمربی المپیک مارسی، در آستانه رویارویی با چند نفر از بازیکنان سابقش به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

سه سال است با مسی حرف نزدم اما او هنوز بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری سن ژرمن و المپیک مارسی در حالی در چارچوب دیدارهای این هفته لیگ فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که خورخه سامپائولی پس از مدت‌ها با بازیکنان سابقش دیدار خواهد کرد.

این مربی آرژانتینی که پیش از این هدایت تیم ملی کشورش را در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه برعهده داشت صحبت‌های جالبی را در کنفرانس خبری پیش از بازی مطرح کرد.

حملات سریع پی اس جی:« ما باید توپ را کنترل کنیم و در تلاش باشیم که مالکیت آن را در برابر تیمی که بسیار موثر بازی می‌کند از دست ندهیم. آنها بازیکنانی بسیار سریع دارند که می‌توانند نهایت استفاده را از فضاها ببرند. کنترل بازی و دفاع به همراه حفظ مالکیت توپ بسیار مهم است.»

لیونل مسی:« من در برابر او بازی کرده و تمرینش داده‌ام. ما می‌دانیم که او بهترین بازیکن دنیاست و کنترل کردنش بسیار دشوار است. مهم‌ترین نکته این است که بدانیم چطور باید به لطف بازی خودمان و کنترلی که روی بازی ایجاد می‌کنیم، او را متوقف کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که مسی در دورترین نقطه به دروازه ما قرار دارد چون می‌دانیم که اگر نزدیک به دروازه باشد می‌تواند ضربه سختی به ما بزند. بهترین راه برای متوقف کردن چنین بازیکنی این است که بازی را تحت کنترل خود بگیریم. من نتوانستم از برتری او نسبت به دیگران سود ببرم اما نظرم در این باره تغییر نکرده است. او سال‌هاست در اوج قرار دارد و همین ثابت می‌کند که بازیکن بسیار خوبی است. او این کار را با حرفه‌ای‌گری مثال زدنی خود انجام داده است. دیدن دوباره او در زمین باعث خوشحالی است اما رویارویی با چنین بازیکنی همیشه دشوار است چون ما می‌دانیم که او ممکن است هر لحظه به ما ضربه بزند. من پس از جام جهانی 2018 با او صحبت نکرده‌ام.»

 

1655941

 

رویارویی با بازیکنان آرژانتینی پی اس جی:« من نگرانی از این بابت ندارم و فقط به آماده کردن تیمم برای این بازی فکر می‌کنم. ما زمان کمی برای انجام این کار پس از رویارویی با لاتزیو داشتیم. بنابراین فرصتی برای فکر کردن به خاطرات نیست و فقط به زمان حال فکر می‌کنیم. من پس از جام جهانی با آنها صحبت نکرده‌ام. فقط دردیداری دوستانه برابر بنفیکا با نیکلاس اوتامندی دیدار کردم. ما تا به حال دیداری نداشته‌ایم.»

کیلیان امباپه:« بازی برابر بازیکن سرعتی مانند او همیشه دشوار است. حتی اگر ما توپ را در اختیار داشته باشیم، هر لو رفتن توپی ممکن است به ضرر ما باشد چون او در انتظار است. اما همانطور که قبلا گفتم، فوتبال از نظر سیاسی و اقتصادی بسیار مهم است. شما می‌توانید کشورهایی را ببینید که در حال خرید باشگاه‌ها و بهترین بازیکنان هستند. این باعث می‌شود که شرایط برای دیگر تیم‌ها دشوارتر شود که امکان انجام چنین کاری را ندارند. ما درباره امباپه حرف می‌زنیم اما مسی، نیمار، آنخل دی‌ماریا و دیگر بازیکنان نیز در این تیم حضور دارند. تنها یک کشور می‌تواند همه این بازیکنان را در یک تیم جمع کند. امباپه یا دیگر بازیکنانی که من از آنها نام بردم می‌توانند نتیجه بازی را با یک حرکت تغییر دهند.»

 

1653756

 

دیدگاه‌ها