کد خبر : 1787297 | 01 آبان 1400 ساعت 11:08 | 115.8K بازدید | 74 دیدگاه

خشم سی‌آر سون در رختکن

رونالدو در نقش فرگوسن: از خودتان خجالت نمی‌کشید؟

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یونایتد، بین دو نیمه دیدار مقابل آتالانتا به شدت از هم تیمی‌هایش انتقاد کرده است.

رونالدو در نقش فرگوسن: از خودتان خجالت نمی‌کشید؟

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستریونایتد و آتالانتا چهارشنبه شب در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند و نیمه اول این بازی با دو گل به سود تیم مهمان به پایان رسید.

همین موضوع باعث شد که رونالدو بین دو نیمه در رختکن بسیار عصبانی باشد و اوله گونار سولسشر سعی در آرام کردن فضا و تنش ایجاد شده بین ستاره‌های یونایتد داشته باشد. هرچند واکنش‌های این فوق ستاره پرتغالی یادآور عصبانیت سر الکس فرگوسن در دوران حضورش روی نیمکت این تیم بود.

 

1657036

 

یکی از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد به سان اسپورت گفت:« روی صحبت کریستیانو با تمام تیم بود و به آنها گفت که چنین نمایشی قابل قبول نیست. او از آنها پرسید که آیا خجالت‌زده نیستند و گفت که منچستریونایتد نباید چنین نمایشی را در برابر هوادارانش ارائه دهد. او به آنها گفت که باید در این بازی پیروز شوند و اگر این اتفاق رخ ندهد شاید نتوانند حتی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند.»

 

1657029

 

پس از مطرح شدن این صحبت‌ها بود که سولسشر نیز به میان آمده و گفت اگر آنها بتوانند عملکرد  درستی در نیمه دوم داشته باشند و در دقایق ابتدایی شروع بازی اولین گل را وارد دروازه حریف کنند، هنوز این فرصت را دارند که برنده بازی باشند.

برونو فرناندز هم به این مربی گفت که باید تغییر تاکتیکی ایجاد شود و او باید به مناطق دفاعی‌تر بیاید تا بتواند بیشتر از نیمه اول توپ را در اختیار بگیرد و با آن پیشروی کند.

یونایتد عملکرد درخشانی را در نیمه دوم به نمایش گذاشت و موفق شد سه گل به ثمر برساند و با کسب سه امتیاز این بازی به صدر جدول گروه اف برود. آنها با آغاز نیمه دوم در دقیقه 53 توسط مارکوس راشفورد به گل اول رسیدند و هری مگوایر در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاند. رونالدو نیز با ضربه سری تماشایی در دقیقه 81 موفق شد پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

 

1657025

 

با این حال صحبت‌های رونالدو و فرناندز در بین دو نیمه نشانگر افزایش تاثیر این دو بازیکن بر رختکن شیاطین سرخ است که می‌تواند در طول فصل به سود این تیم باشد. این فوق ستاره پرتغالی پیش از این نیز در دیدار برابر یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا پس از تعویض با حضور در محوطه فنی در کنار سولسشر به صحبت با بازیکنان و ارائه راهنمایی به آنها مشغول شده بود. ریو فردیناند به این اتفاق معترض شده و باور داشت که شاید چنین رفتاری دخالت در کار مربی باشد اما به نظر نمی‌رسد که رونالدو بخواهد از نقشش به عنوان رهبر تیم کوتاه بیاید.

 

1657028

 

آنها روز یکشنبه در اولدترافورد به مصاف لیورپولی می‌روند که تنها یک امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد و این فرصت را دارند که با پیروزی در این بازی شرایط خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را تا حد زیادی بهبود ببخشند.

دیدگاه‌ها