کد خبر : 1787378 | 01 آبان 1400 ساعت 17:25 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

ویستاتوربین تهران 0 - استقلال ملاثانی 0

لیگ یک / بدشانسی ویستا در اولین برد تاریخ!

تیم‌های ویستاتوربین تهران و استقلال ملاثانی در تهران به مصاف یکدیگر رفتند و هدف‌شان کسب اولین پیروزی فصل بود که محقق نشد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

لیگ یک / بدشانسی ویستا در اولین برد تاریخ!

به گزارش "ورزش سه" تیم تازه لیگ یکی شده ویستاتوربین تهران پس از شکست هفته اول مقابل خوشه طلایی ساوه به دنبال آن بود تا اولین پیروزی تاریخ خود در لیگ یک را در اولین بازی خانگی فصل در ورزشگاه کارگران تهران به دست آورد؛ شاگردان بلادی بایستی در مصافی دشوار به مصاف تیم استقلال ملاثانی می‌رفتند.

 

آبی‌پوشان اهوازی در هفته نخست مقابل رایکا بابل در یک بازی پرگل و البته جنجالی تن به تساوی داده بودند و برای کسب سه امتیاز بیرون از خانه امیدوار به پیروزی مقابل ویستاتوربین بودند.

 

1657171

 

1657170

 

دو تیم برای رسیدن به گل فوتبال تهاجمی را از خود نشان دادند اما تلاش شاگردان بلادی و اشکش در نیمه نخست برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود و هیچکدام از تیم‌ها نتوانستند از حملات انجام شده خود به گل برسند.

 

با شروع نیمه دوم، سرمربیان دو تیم تغییراتی را در ترکیب‌های خود ایجاد کردند اما این تغییرات هم برای تغییر نتیجه کافی نبود و در نهایت ویستاتوربین و استقلال به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ویستا به اولین امتیاز خود در لیگ یک برسد و استقلال ملاثانی هم برای دومین هفته متوالی با نتیجه تساوی به کار خود پایان دهد و 2 امتیازی شود.

 

1657168

دیدگاه‌ها