کد خبر : 1787384 | 01 آبان 1400 ساعت 17:47 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

بدون رونالدو مسئولیت تیم بیشتر شد

آلگری: دیدار برابر اینتر یک رقابت سرنوشت ساز نیست

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید دیدار برابر اینتر یک مسابقه زیبا خواهد بود اما در عین حال سرنوشت‌ساز نیست.

آلگری: دیدار برابر اینتر یک رقابت سرنوشت ساز نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از شروع ناامیدکننده‌ای که در ابتدای فصل تجربه کرد طی هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده و هوادارانش را به آینده امیدوار کرده است. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری فردا شب یک مسابقه بسیار حساس در سری‌آ مقابل اینتر پیش رو خواهند داشت که پیروزی در آن می تواند تا حدود زیادی وضعیت بیانکونری را در جدول بهبود ببخشد.

 

مکس آلگری سرمربی یوونتوس پیش از بازی فردای تیمش مقابل اینتر گفت: "فردا شب خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. همه چیز به نمایشی که ارائه می‌دهیم بستگی دارد. عصر زیبایی خواهد بود به خصوص اینکه 60 هزار تماشاگر بازی را خواهند دید و انتظارات زیادی هم از دو تیم وجود دارد. بازی بسیار خوبی خواهد بود و به نظر من اینتر همچنان یکی از مدعیان کسب اسکودتو است. این یک آزمون مهم در برابر تیمی قدرتمند است."

 

 

1657161

 

 

آلگری در پاسخ به این سوال که آیا بازی برابر اینتر یک رقابت سرنوشت ساز خواهد بود یا خیر نیز گفت: "به نظر من نه؛ این بازی تنها به ما اجازه می دهد که روند خوب خود را افزایش دهیم. از نظر جدولی دیدار برابر رم بسیار تعیین کننده بود. ما نمی توانیم این طوری فکر کنیم که در یک مسابقه قهرمان خواهیم شد یا همه چیز را از دست می دهیم."

 

وضعیت پائولو دیبالا: "ما او را برای بازی فردا در اختیار خواهیم داشت. دیبالا شرایط خوبی دارد و دو جلسه با تیم تمرین کرده است. ما به لحاظ بازیکنانی که در اختیار داریم تقریباً کامل هستیم."

 

 

1653084

 

 

صحبت های لئوناردو بونوچی در مورد کریستیانو رونالدو: "وقتی بازیکنی مثل رونالدو دارید که در فصل 30 گل به ثمر می رساند، طبیعی است که تیم او را دنبال کند. طبیعی است که بدون کریستیانو رونالدو کل تیم مسئولیت بیشتری دارند و باید در گلزنی بهتر عمل کنند."

دیدگاه‌ها