کد خبر : 1787433 | 01 آبان 1400 ساعت 21:20 | 10.1K بازدید | 4 دیدگاه

پوچتینو: در بازی فردا به نتیجه‌ای جز برد فکر نمی‌کنیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید تیمش برابر مارسی تنها با هدف پیروزی پا زمین مسابقه می گذارد.

پوچتینو: در بازی فردا به نتیجه‌ای جز برد فکر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن فرداشب در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ فرانسه مهمان مارسی خواهد بود؛ یک تقابل کلاسیک و جذاب در فوتبال فرانسه که از حساسیت بالایی برخوردار است. PSG در حال حاضر با 27 امتیاز به شکل قاطعانه در صدر جدول قرار گرفته، در حالی که مارسی 17 امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده است.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پیش از دیدار حساس تیمش مقابل مارسی گفت: "مشخصا بازی سختی است چرا که جو علیه ما خواهد بود. ما یکدیگر را خوب می شناسیم و شاهد بازی خاصی خواهیم بود. ما برای سه امتیاز و همچنین غرور و شادی بازی می کنیم. بازی دشواری خواهد بود چرا که مارسی تیم بسیار خوبی است اما مهم ترین چیز سه امتیاز به حساب می آید. ما به نتیجه ای جز این فکر می‌کنیم. شما باید مثبت اندیش باشید و روی بازی تمرکز کنید."

 

 

1657242

 

 

جو سنگین ورزشگاه مارسی: "ما هیچ دلهره ای نداریم.  می دانیم که جو گرمی برقرار خواهد بود اما به خاطر فوتبال، امیدوارم مشکلی پیش نیاید و بتوانیم این مسابقه را با تمام رقابت و تنش های موجود انجام دهیم اما در نهایت بدون هیچ مشکلی تمام شود. من چنین مسابقاتی را چه به عنوان مربی و بازیکن تجربه کرده ام و شرایط در آن متفاوت است. این نوع بازی ها داستان خود را دارند."

دیدگاه‌ها