کد خبر : 1787444 | 01 آبان 1400 ساعت 22:47 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ایتالیایی با بازوبند در اینتر می‌ماند

نیکولا بارلا، هافبک ارزشمند و خلاق اینتر به زودی قرارداد خود را با نراتزوری تمدید خواهد کرد.

ستاره ایتالیایی با بازوبند در اینتر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در چند ماه اخیر بازیکنان مهمی از جمله اشرف حکیمی و روملو لوکاکو را به علت مصدومیت از دست داد، اما این رویه در مورد نیکو بارلا تکرار نخواهد شد. نشریه کوریره دلو اسپورت مدعی شد اینتر در آستانه تمدید قرارداد با نیکولا بارلا، ملی پوش ایتالیایی و خط میانی خود است و به نظر می رسد طرفین برای یک قرارداد جدید پنج ساله به ارزش 4.5 میلیون یورو در فصل به توافق دست یافته اند.

 

1657267

 

پپ ماروتا، مدیر اینتر چند روز تایید کرد که این باشگاه به توافق با ستاره ایتالیایی نزدیک است و نیکو بارلا در سال های آینده نیز لباس نراتزوری را به تن خواهد کرد. قرارداد فعلی بارلا در ژوئن 2024 به پایان می رسد، اما اینتر آماده است تا این قرارداد را به مدت دو سال دیگر تمدید کرده و دستمزد این بازیکن را نیز تقریبا دو برابر کند.

 

نیکو بارلای 24 ساله در تابستان سال 2019 به صورت قرضی از کالیاری راهی اینتر شده و در سپتامبر 2020 و با مبلغ 44.5 میلیون یورو به طور دائم به این باشگاه پیوست. اخبار حاکی از آن است که از ابتدای فصل بعد نیکو بارلا بعد از سمیر هندانوویچ به کاپیتان دوم اینتر تبدیل خواهد شد و به نظر می رسد این بازیکن از نقش مهمی در پروژه این باشگاه در سال های آینده برخوردار است. چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا، رئال مادرید، لیورپول و پاری سن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن نیکو بارلا بوده اند، اما اینتر به هر ترتیبی موفق به حفظ این بازیکن شده است.

دیدگاه‌ها