کد خبر : 1787505 | 02 آبان 1400 ساعت 12:24 | 21K بازدید | 11 دیدگاه

به دنبال جبران مافات؛

کارنامه کومان- آنچلوتی؛ یکی از دیگری بدتر!

رونالد کومان و کارلو آنچلوتی از نظر آمار کارنامه چندان خوبی نداشته و امروز به دنبال جبران مافات هستند.

کارنامه کومان- آنچلوتی؛ یکی از دیگری بدتر!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس بارسلونا و رئال مادرید امروز در شرایطی برگزار می شود که تیم پایتخت نشین در فصل جاری از شرایط بهتری برخوردار بوده و البته شاگردان رونالد کومان نیز به دنبال اثبات خود و قطع کردن روند سه پیروزی متوالی رئال مادرید در ال کلاسیکو هستند.

 

کارلو آنچلوتی و رونالد کومان در سال های ابتدایی دهه 2000 و در لیگ قهرمانان چهار بار با یکدیگر روبرو شدند. در آن مقطع کارلتو هدایت میلان را به عهده داشت و کومان نیز سرمربی تیم آژاکس بود. از آن چهار دیدار سه تا به سود روسونری خاتمه یافت و یک مسابقه نیز مساوی شد تا کومان تا امروز حتی یک بار نیز موفق به کسب پیروزی برابر کارلو آنچلوتی نشده باشد.

 

1656333

 

اما جالب اینجاست سرمربی فعلی رئال مادرید نیز در استادیوم نوکمپ، محل برگزاری مسابقه امروز خاطرات خوبی ندارد. آنچلوتی تا به حال در قامت سرمربی تیم هایی چون میلان، پاری سن ژرمن و رئال مادرید به این استادیوم سفر کرده و حتی یک بار نیز موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

اما شرایط برای رونالد کومان نیز چندان مساعد نیست. این سرمربی هلندی در دوران حرفه ای خود تا به حال سه بار برابر رئال مادرید قرار گرفته است. تقابل اول روی نیمکت والنسیا و در سال 2008 بود که با نتیجه 2-3 به سود تیم کومان خاتمه یافت. اما دو شکست 1-3 و 1-2 در فصل گذشته در ال کلاسیکو از مهم ترین دلایل فاصله گرفتن بارسلونا از کسب عنوان قهرمانی در لالیگا بود.

 

1649900

دیدگاه‌ها