کد خبر : 1787511 | 02 آبان 1400 ساعت 13:07 | 17.8K بازدید | 12 دیدگاه

هراس در اولدترافورد؛ ستاره لیورپول در اوج آمادگی

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به دنبال استمرار درخشش هفته های اخیر، این بار مقابل منچستریونایتد است.

هراس در اولدترافورد؛ ستاره لیورپول در اوج آمادگی

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در هفته های اخیر و در شروع فصل جدید در اوج آمادگی قرار داشته و حتی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بارها در این چند هفته از ستاره مصری به عنوان بهترین بازیکن جهان نام برده است. محمد صلاح پس از تبدیل شدن به اولین بازیکنی که در 9 بازی متوالی برای لیورپول گلزنی کرده، امیدوار است که این رکورد را امروز و در دیدار حساس مقابل منچستریونایتد دو رقمی کند.

 

محمد صلاح در دوران حرفه ای خود در مجموع هشت بار مقابل منچستریونایتد بازی کرده و چهار بار نیز موفق به گلزنی شده است. اما جالب اینجاست این ستاره مصری در دو سال اول حضور خود در ترکیب لیورپول در گلزنی مقابل شیاطین سرخ ناکام مانده بود و منچستریونایتد بیست و دومین تیمی در فوتبال انگلیس بود که تسلیم محمد صلاح شد.

 

1657351

 

اما نکته امیدوارکننده برای هواداران لیورپول را باید درخشش محمد صلاح در استادیوم اولدترافورد، محل برگزاری مسابقه امروز دانست. از چهار گل این ستاره 29 ساله، سه تای آن در خانه یونایتد به ثمر رسیده و یورگن کلوپ امیدوار است این روند بهبود یافته در سال های اخیر در مسابقه حساس عصر امروز نیز تکرار شود.

 

در کل و در این هشت دیدار، سه پیروزی، سه تساوی و دو شکست حاصل کار محمد صلاح و لیورپول برابر این رقیب دیرینه بوده است. لیورپول در صورت برتری در دیدار مقابل یونایتد به رده دوم جدول لیگ برتر صعود خواهد کرد.

 

1657350

دیدگاه‌ها