کد خبر : 1787523 | 02 آبان 1400 ساعت 14:05 | 18.3K بازدید | 18 دیدگاه

وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

اخذ مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش و جوان اعلام کرد که مجوزها و دستورات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را گرفته است.

اخذ مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی یکی از بحث های تکراری و بی سرانجام فوتبال ایران در طول سال های طولانی بوده و اینک حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان دولت جدید از اخذ مجوزها و دستورات این کار خبر می دهد.

 

سجادی امروز گفت: اگر اراده ای باشد شرایط و مقدمات کار فراهم است که بتوانیم در عرض دو سه ماه شروع به واگذاری این دو باشگاه کنیم. الان می خواهم سر بسته بگویم که مجوزها و دستورات این کار را گرفتم و اراده اش هم هست و انشالله به زودی خبرهای خوب را به هواداران دو باشگاه اطلاع رسانی می کنیم. 

 

وی افزود: چون قرارمان بر این است و از معاونینم هم خواسته ام که تا اقدام اجرایی نشده اطلاع رسانی نشود. همیشه از من می پرسند که شما قرمز هستی یا آبی؟ من طرفدار همه باشگاهها هستم و برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم احترام قائل هستم. در راس همه هم تیم ملی است و در مورد باشگاهها باید بی طرف باشم ولی این وظیفه ماست.

 

وزیر ورزش و جوانان در مورد حمایت از باشگاهها تاکید کرد: به هواداران عزیز، محترم و دغدغه مند استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاهها که دوست دارند تیم شان مورد حمایت دستگاه ورزش قرار بگیرند می گویم که وظیفه ماست که هر کدام از این باشگاهها نیاز به حمایت داشتند در خدمت شان باشیم. کار دیگری هم نداریم.

دیدگاه‌ها