کد خبر : 1787590 | 02 آبان 1400 ساعت 18:58 | 9.8K بازدید | 7 دیدگاه

دفاع بارسا در نیمه اول؛ چیزی در حد فاجعه (عکس)

رئال با استفاده از ضعف خط دفاعی بارسلونا چندین بار در نیمه اول روی دروازه این تیم خطر ایجاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید با برتری یک بر صفر تیم میهمان در نیوکمپ به پایان رسید؛ تک گل رئال در این نیمه را داوید آلابا به ثمر رساند.

 

1657455

 

در روزی رئال مادرید بعد از سال ها بدون سرخیو راموس وارد ال کلاسیکو شد و نگرانی زیادی بابت خط دفاعی این تیم وجود داشت، این خط دفاعی بارسلونا بود که با اشتباهات مرگبار، هوادارانش را تا مرض سکته پیش برد.

 

1657456

 

گل اول رئال مادرید از سمت راست و روی یک کار تیمی زیبا به ثمر رسید؛ روی این گل جای خالی مینگسا کاملا مشهود بود و آلابا به راحتی در سمت راست محوطه جریمه بارسا صاحب توپ شده و بدون دردسر با شوتی دیدنی دروازه را باز کرد.

 

1657457

 

در ادامه نیمه دوم بازهم در سمت راست خط دفاعی بارسلونا ضعف هایی را شاهد بودیم که مهمترین آن پرتاب اوت بلند کورتووا بود که یک حمله خطرناک دیگر را از این منطقه برای رئال به وجود آورد. در این صحنه هم وینیسیوس با استفاده از غفلت مدافعان بارسا و فضای خوبی که داشت نفوذ کرد اما در ادامه، این فرصت را رئالی ها به سرانجام نرساندند.

 

1657458

 

باید دید در نیمه دوم این بازی آیا بارسا خواهد توانست این ضعف مشهود خود را پوشش دهد یا اینکه رئال بازهم خواهد توانست از خلا های به وجود آمده استفاده کرده و موقعیت گل به وجود بیاورد.

دیدگاه‌ها