کد خبر : 1787640 | 02 آبان 1400 ساعت 21:31 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

ناپولی بالاخره متوقف شد؛ آرامش موقت برای مورینیو

دیدار حساس دو تیم ناپولی و رم در هفته نهم سری آ با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ناپولی بالاخره متوقف شد؛ آرامش موقت برای مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که پیش از این موفق به کسب پیروزی هشت پیروزی متوالی شده بود، بالاخره متوقف شد تا هم اتیاز با میلان در صدر جدول قرار گیرد. رم نیز بعد از شکست سنگین در لیگ کنفرانس، امروز به نتیجه قابل قبولی دست یافت.

 

رم بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال لورنزو پلگرینی فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر نیکولو زانیولو از فاصله ای نزدیک با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1657574

 

در دقیقه 31 این لورنزو اینسینه بود که پشت محوطه موقعیت مناسبی برای گلزنی ناپولی ایجاد کرد، اما ضربه ژیلنسکی دقیق نبود و از کنار دروازه رم به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول این بار خود لورنزو اینسینه روی پاس فابین رویز در سمت چپ صاحب موقعیت شد، اما روی پاتریسیو ضربه محکم او را مهار کرد تا دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

ناپولی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست روی ارسال ژیلنسکی از روی نقطه کرنر به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر ویکتور اوسیمن با بدشانسی به دیرک دروازه رم برخورد کرد. در دقیقه 66 لورنزو پلگرینی از سمت راست حرکت کرده و موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه ناپولی داشت، اما ضربه او با حداقل اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 75 این بار جانلوکا مانچینی از مرکز محوطه با ضربه سر دروازه ناپولی را تهدید کرد، اما ضربه این بازیکن نیز راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. تلاش دو تیم در ادامه بازی اثربخش نبود و این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

دیدگاه‌ها