کد خبر : 1787659 | 02 آبان 1400 ساعت 22:39 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

لوچی طاقت دوری مورینیو را نداشت، اخراج شد! (عکس)

ژوزه مورینیو و لوچانو اسپالتی، دو سرمربی باتجربه رم و ناپولی در تقابل امشب دو تیم اخراج شدند.

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی و ژوزه مورینیو رابطه خوبی با یکدیگر دارند، اما این سابقه دوستی نیز مانع اعتراضات شدید آنها در جریان تساوی بدون گل امشب دو تیم نشد. چند هفته قبل لوچانو اسپالتی و مورینیو به صورت زنده روی خط برنامه تلویزیونی آمدند و آنجا سرمربی پرتغالی به شوخی برای اسپالتی کری خوانده و مدعی شد اولین باخت خارج از خانه ناپولی را رقم می زند. البته این اتفاق امشب رخ نداد و طرفین به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

اما در اواسط نیمه دوم که خطایی به زعم ژوزه مورینیو شدید روی نیکولو زانیولو انجام شده و داور واکنشی به این صحنه نشان نداد. این تصمیم اعتراض شدید سرمربی پرتغالی را برانگیخت و در نهایت مورینیو با کارت زرد مواجه شد. اعتراضات او در کنار زمین ادامه یافت و در نهایت در دقیقه 80 و در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی، شاهد اخراج ژوزه مورینیو از کنار زمین بودیم.

 

اما لوچانو اسپالتی بیشتر از مورینیو طاقت آورد و تا پایان بازی توانست کنار خط بماند. اما دست زدن های طعنه آمیز این سرمربی ایتالیایی بعد از سوت پایان باعث شد ماسا، داور این دیدار او را نیز با کارت قرمز  مواجه کند. در نهایت هر دو سرمربی جنجالی تیم های ناپولی و رم امشب مجازات شدند و هفته بعد نمی توانند تیم خود را از کنار زمین هدایت کنند.

 

1657605

 

1657604

 

1657603

 

1657602

دیدگاه‌ها