کد خبر : 1787668 | 02 آبان 1400 ساعت 23:05 | 29.9K بازدید | 4 دیدگاه

دکتر نداشتیم به مربی اسپری دادیم؛

عبداللهی: کمالوند گفت دیگر استعفا نمی دهم

مربی تیم نفت مسجد سلیمان به انتقاد از بی توجهی ها نسبت به این تیم پرداخت.

عبداللهی: کمالوند گفت دیگر استعفا نمی دهم

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجد سلیمان با قبول شکست سه بر صفر مقابل سپاهان به کار خود در هفته دوم لیگ برتر پایان داد. در غیاب فراز کمالوند، سرمربی نفت، حمید رضا عبداللهی در نشست خبری پس از بازی حضور یافته و بخش قابل توجهی از صحبت های خود را به انتقاد از شرایط تیم پرداخت:

 

آقای کمالوند تمرکز لازم را نداشت

پیش بینی چنین چیزهایی را می کردیم. تکرار مکررات است، رفتیم مسجد سلیمان به خاطر مشکلاتی که داشتیم دوباره به اهواز برگشتیم؛ آقای کمالوند تمرکز لازم را نداشت. همه این مسائل به کنار، امروز تیم ما 20 دقیقه پشت در ورزشگاه بود. سپاهان یک ربع زودتر از ما آمد. این تاخیر باعث شد تا ما نیم ساعت اول بازی را کلا از دست بدهیم. این همان چیزی است که من دیروز هم گفتم، جزئیات می آید در بازی و روح و روان بازیکن را بهم می ریزد.

 

به یک مربی اسپری داده بودیم تا کار دکتر را بکند

در نیمه دوم بهتر بودیم و سعی کردیم کار را کنترل کنیم. صادقانه بگویم که نمی توانیم الان فنی صحبت کنیم. من نمی دانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم اینها مشکلاتی است که باید حل شود. در لیگ برتر چنین چیزی معنی ندارد که یک تیم را پشت در نگه دارند. تیم های لیگ دویی همه دکتر و فیزیوتراپ دارند ولی ما نداشتیم. مسئولیت مدیر تیم را به یک مربی داده بودیم. به یک مربی هم اسپری داده بودیم که به عنوان دکتر در زمین حضور پیدا کند. این ها باید حل شود. به خدا دیر می شود. این مشکلات اگر دو سه هفته دیگر حل نشود خدای نکرده تیم اصیل نفت باید به فکر این باشد که نیافتد. من قبل بازی هم گفتم که مشکلاتی است که تیم را اذیت می کند. این کارها را آخرش باید انجام دهد چون جزو قوانین است؛ ولی نمی دانم چرا ساختار را درست نمی کنیم.

 

متاسفانه به خودمان باختیم

متاسفانه به بحث فنی نرسیدیم. متاسفانه به خودمان باختیم؛ به این اذیت شدن ها باختیم. تیم نفت می تواند خیلی بهتر از این ها باشد. باید همه چیز را ابتدا درست کنی بعد بروی سراغ بحث فنی ولی این جا برعکس است. اول به دنبال کار فنی می رویم و بعد می رویم به سمت این که ساختار باشگاه را درست کنیم. خیلی اذیت می شویم. می دانستیم که تمرکز نداریم ولی سعی و تلاش کردیم. وقتی پشت در ماندیم کلا همه چیز به هم ریخت.

 

آقای کمالوند گفتند دیگر استعفا نمی دهم

آقای کمالوند گفتند دیگر استعفا نمی دهم؛ می مانم و با تمام وجود کار می کنم ولی مردم خوب مسجد سلیمان و ایل بختیاری بدانید که ایشان استعفا نمی دهد ولی بقیه کارها باید سر جایش انجام شود که ما بتوانیم کار فنی مفید انجام دهیم. بعدا ایراد نگیرند که آقای کمالوند استعفا می دهد. ما دوست داریم که برای مردم خونگرم مسجد سلیمان نتایج خوب بگیریم ولی متاسفانه امروز هم شرایط مهیا نبود.

 

نه زمین داریم، نه دکتر داریم، باشگاه پاسخگو باشد

من فکر می کنم که اظهر من الشمس است. شما باید بدانید که چه کسی باید جواب بدهد. بابت زمین که بماند این را که ما امروز سر نیمکت نه سرپرست داشتیم، نه مدیر داشتیم، نه دکتر داشتیم و نه فیزیوتراپ داشتیم را که ما نمی توانیم بگوییم، باید باشگاه پاسخگو بدهد. ما فقط می گوییم این مشکلات است. من نمی توانم تشخیص بدهم که مقصر برای استادیوم کیست. ایل بزرگ بختیاری، رسانه ها و باشگاه، بدانید که ما زمین نداریم، دکتر نداریم. بچه های ما ضرب دیدند ولی کسی نبود مداوا کند. من باید پای بازیکن را مداوا کنم. دغدغه آقای کمالوند باید این باشد که فلان بازیکن فلان دغدغه را دارد؟ اگر کسی در راس هرم می تواند کمک کند الان وقتش وگرنه همه شرمنده هواداران می شویم. ما تمام تمرکزمان را روی روحی روانی بازیکنان می گذاریم ولی 20 دقیقه دم در معطل می شویم.

 

کسانی که نیستند باید پاسخگو باشند.

در نیمه دوم دیدید بچه های ما با آرامش بهتری هم در دفاع و حمله بازی کردند. یک بازی پایاپای داشتیم. اختلاف سه گل نیست. اختلاف بازی که در سی دقیقه کردیم نیست. این را کسانی که فنی هستند می دانند وقتی تیمی در سی دقیقه اول شیرازه اش به هم می ریزد به خاطر این است که خوب وارد زمین نشده است. خوب نیامدن هزار و یک دلیل دارد. یک دلیل فنی است و هزار دلیلش را درست کنید تا ما به این کارها برسیم. مشخص است که چه کسی باید پاسخ دهد. نه کادر فنی ، نه گروهی که الان در کار اجرایی اند مقصر نیستند، کسانی که نیستند باید پاسخگو باشند.

 

 

به خدا ما غریب هستیم

لیاقت خوزستان و مردم ایل بختیاری بالاتر ازینهاست. آقای ساکت دم در بود و یکی یکی با بازیکنان صحبت می کرد. ایشان چه در برد و چه در باخت این کار می کنند. اصل این است. یک مدیر نه همه مدیران باید برای موفقیت تیم در کنار هم باشند. به خدا ما غریب هستیم. ما نیاز به حمایت داریم. انقدر مشکلات داریم که در مورد پول وقت نکردیم صحبت کنیم. این تیم باید بماند. حق ایل بختیاری بیشتر از این هاست. موضوع شخص نیست و نفت باید سپاهان و فولاد و تیم های صنعتی دیگر باید حمایت شود.

دیدگاه‌ها