کد خبر : 1787689 | 03 آبان 1400 ساعت 09:22 | 7.6K بازدید | 8 دیدگاه

پوچتینو: فقط در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر مارسی از عملکرد شاگردانش تیمش تمجید کرد.

پوچتینو: فقط در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ فرانسه و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل در زمین المپیک مارسی به مصاف این تیم رفت و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم در این دیدار بازی بسیاری نزدیکی را ارائه کردند و هر کدام فرصت‌های خود را برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. این در حالی بود که پی اس جی از دقیقه 57 با اخراج اشرف حکیمی با یک یار کمتر به کارش ادامه داد.

پوچتینو پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« موارد مثبت زیادی از این بازی وجود دارد که می‌توان به آنها پرداخت. تیم ما منسجم بود، شخصیتش را نشان داد و با و بدون توپ به خوبی سازماندهی شده بود. این که مجبور شدیم نزدیک به 40 دقیقه با 10 بازیکن در زمین حاضر باشیم باعث تاسف است. اما ما حتی در این شرایط هم توانستیم بازی را کنترل کنیم.»

 

1657653

 

این سرمربی آرژانتینی در ادامه اضافه کرد:« ما نمی‌خواهیم کسب تنها یک امتیاز از این بازی را جشن بگیریم چون رقابت زیادی در این بازی وجود دارد و کسب تنها یک امتیاز تلخ و ناراحت‌کننده است. اما نکات مثبتی از نقطه نظر هجومی در این بازی دیده شد، ما فقط در زدن ضربات تمام کننده مشکل داشتیم. من فکر می‌کنم ما از مارسی بهتر بودیم، این اختلاف زیاد نبود اما ما شایستگی پیروزی را داشتیم.»

اخراج اشرف حکیمی تاثیر بسیاری روی عملکرد پاری سن ژرمن و ترکیب این تیم داشت و پوچتینو در این باره اظهار داشت:« پس از اخراج باید تصمیمی درباره شرایط بازی می‌گرفتیم و در آن نقطه به این نتیجه رسیدیم که باید کرر را به زمین بفرستیم و نیمار را به عنوان سومین هافبک به کار بگیریم. من از عملکرد این بازیکن برزیلی در بازی امشب بسیار راضی هستم.»

دیدگاه‌ها