کد خبر : 1787694 | 03 آبان 1400 ساعت 09:40 | 45K بازدید | 19 دیدگاه

تلاش پلیس برای محافظت از مسی برابر جیمی جامپ (عکس)

ورود یکی از هواداران به زمین در دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن و مارسی دردسرساز شد.

تلاش پلیس برای محافظت از مسی برابر جیمی جامپ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری سن ژرمن و المپیک مارسی شب گذشته از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی مارسی به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 0-0 پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

در جریان این بازی یکی از هواداران موفق شد از نرده‌های قسمت سکوهای هواداران و همچنین مامورانی که وظیفه حفظ امنیت را برعهده دارند عبور کرده و وارد زمین شود.

به نظر می‌رسید که هدف این هوادار از ورودش به زمین، دیدار با لیونل مسی از نزدیک بوده است چرا که بلافاصله به سوی این بازیکن حرکت کرد اما در آخر نیز موفق نشد با بازیکن محبوبش صحبت کند یا عکسی به یادگار با او بگیرد چرا که پلیس بلافاصله به دنبال او وارد زمین شد و توانست این فرد را پیش از این که خیلی به این فوق ستاره آرژانتینی نزدیک شود مهار کند.

 

1657657

 

1657658

 

با این حال خونسردی و آرامش جالبی در چهره‌ مسی در حالی که این هوادار در فاصله چند سانتی‌متری او قرار داشت دیده می‌شد که توجه بسیاری از عکاسان حاضر در این بازی را به خود جلب کرد.

لیونل مسی شب گذشته از ابتدا در ترکیب پاری سن ژرمن حضور داشت اما نتوانست کمکی به پیروزی تیمش در این بازی حساس بکند. او تنها دو شوت در چارچوب داشت و یکی از توپ‌هایش نیز به تیرک دروازه برخورد کرد تا همچنان در گلزنی با پیراهن پی اس جی در مسابقات داخلی فرانسه ناکام بماند.

دیدگاه‌ها