کد خبر : 1787747 | 03 آبان 1400 ساعت 13:22 | 15.2K بازدید | 6 دیدگاه

انتقاد از عملکرد لاپورتا: تو بیشتر پلیس هستی!

شکست بارسلونا در ال‌کلاسیکو باعث شده که خوان لاپورتا، رییس این باشگاه، نیز از تیغ تیز انتقادات بی‌نصیب نماند.

انتقاد از عملکرد لاپورتا: تو بیشتر پلیس هستی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته با نتیجه 1-2 برابر رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ شکست خورد تا چهارمین شکست متوالی این تیم برابر رقیب سنتی رقم بخورد.


رونالد کومان و شاگردانش پس از نمایش ضعیفی که در اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری به نمایش گذاشتند با انتقادات بسیاری روبرو شدند اما رائول وارلا، مجری آدیاریو، به نقش لاپورتا نیز اشاره کرده است.


او در برنامه خود گفت:« لاپورتا بیشتر از این که مردی توانمند باشد، پلیس است. او تلاش زیادی کرد تا از حضورش در جایگاه مدیران استفاده سیاسی کند. او ماموران امنیتی بسیاری را مامور گشتن کیف هواداران کرد و باعث شد صدها نفر پس از آغاز بازی وارد سکوهای نوکمپ شوند. این در حالی بود که هیچ اقدام امنیتی برای خروج سایر افراد شناخته شده در نظر گرفته نشد، برای مثال مربی هلندی پس از شکست دیگری برابر رئال مادرید در هنگام خروج از ورزشگاه با مشکلات بسیاری روبرو شد.»


وارلا ادامه داد:« شرایط همین است. همه در اعماق وجودشان می‌دانند که حق با پیکه است. بارسا مشکلات ورزشی ندارد. این شرایط حاصل اتفاقی بسیار عمیق‌تر است. ارزش‌ها باید بیشتر از مالکیت توپ صرف و استفاده از سیستم 3-3-4 باشد. حتی اگر شما با کار کومان مخالف باشید هم باید از افراد باشگاه حمایت کنید و تا آخر پشت آنها بمانید. باید از همه حمایت کنید و این حمایت باید بیشتر از هرکس شامل کومان باشد که اسطوره باشگاه است.»


این مجری اضافه کرد:« سوالی که از خودم می‌پرسم این است که آیا پول دلیل مناسبی است که به این شرایط ادامه دهیم. شرایطی که برای خود رونالد کومان نیز غیرقابل تحمل و بدون ثبات است و باعث شده که هواداران در چهار سال اخیر شرایط بدی را در ال‌کلاسیکوها تجربه کنند. با یا بدون مسی، با یا بدون آنسو فاتی و البته که با یا بدون رونالد کومان شرایط همین است.»

 

دیدگاه‌ها