کد خبر : 1787761 | 03 آبان 1400 ساعت 13:56 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

وفور نعمت؛ غیبت غیرمنتظره ستاره لیورپول (عکس)

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول دلیل نیمکت نشینی سادیو مانه در دیدار مقابل منچستریونایتد را فاش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش سنگالی در هفته های اخیر با زدن پنج گل در هشت دیدار اخیر در فرم فوق العاده ای برای لیورپول قرار داشت و به نظر می رسید قطعا شاهد حضور او در ترکیب ثابت باشیم، اما یورگن کلوپ تصمیم گرفت از مثلث محمد صلاح، دیگو ژوتا و بابی فیرمینو در خط حمله استفاده کند. تصمیمی که البته به نظر درست هم بود و این سه نفر تا دقیقه 60 در مجموع چهار بار دروازه منچستریونایتد را باز کردند.

 

در اواخر مسابقه و بعد از به ثمر رسیدن هر پنج گل لیورپول بود که یورگن کلوپ تصمیم گرفت سادیو مانه را به جای روبرتو فیرمینو وارد میدان کند. سرمربی آلمانی و محبوب مرسی سایدی ها در پایان این دیدار مدعی شد فلسفه او استفاده از همه بازیکنان رختکن در ترکیب اصلی بوده و به همین علت با نیمکت نشین کردن سادیو مانه، به دیگو ژوتا فرصت بازی داده است.

 

یورگن کلوپ در پایان مسابقه در رابطه با این تصمیم گفت: "ما باید از کل بازیکنان تیم در ترکیب استفاده کنیم و عقیده من اینگونه است. در چنین دیداری شما نمی خواهید شش یا هفت تغییر داشته باشید. اما دیگو ژوتا نیز قبل از استراحت بازی های در فرم گلزنی فوق العاده ای قرار داشت و سپس راهی اردوی تیم ملی پرتغال شد، کمی مصدوم شد و برای بازگشت به کمی زمان نیاز داشت."

 

1657758

 

1657759

دیدگاه‌ها