کد خبر : 1787816 | 03 آبان 1400 ساعت 17:18 | 19K بازدید | 7 دیدگاه

آلبرت فرر

امباپه و هالند نیز به کار بارسلونا نمی‌ آیند

مهاجم سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا می گوید فلسفه بارسا باعث خواهد شد تا کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در این تیم چندان احساس راحتی نکنند.

امباپه و هالند نیز به کار بارسلونا نمی‌ آیند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها با مشکل در گلزنی مواجه است. با جدایی لیونل مسی این باشگاه بازیکنی را از دست داد که تضمین ثبت 50 گل برای هر فصل بود ولی نه ممفیس دیپای و نه آنسو فاتی بعید است به چنین آماری نزدیک هم شوند. سرخیو آگوئرو نیز اگر با مشکل مصدومیت مواجه نباشد، شاید بتواند حلال مشکلات بارسا باشد. او دیروز توانست تک گل بارسا را در شکست 1-2 از رئال به ثمر برساند.

 

 

1657475

 

 

آلبرت فرر مدافع سابق بارسلونا در مورد مشکلات این تیم در فاز تهاجمی به نشریه میرر گفت:« معتقدم با وجود باخت برابر رئال، بارسا می تواند برای قهرمانی لالیگا رقابت کند و در حد یک مدعی باشد اما معتقدم این تیم شدیدا نیاز به یک مهاجم درجه یک دارد. به تیم های بزرگ دیگر که نگاه کنید، همگی حداقل یک مهاجم دارند که فصلی 30 گل به ثمر برساند ولی در بارسا چنین مهاجمی را نمی بینیم. در دو سال اخیر بارسا لوئیس سوارز و لیونل مسی را از دست داده و بازیکنی در حدشان جذب نکرده است. ممفیس دیپای یک شماره 9 واقعی نیست و آنسو فاتی نیز هنوز بسیار جوان است. با مسی و سوارز شما متوسط 50 گل را می توانستید تضمین کنید.»

 

 

1657780

 

 

فرر در ادامه گفت:« امباپه و هالند؟ آنها مهاجمان بزرگی هستند ولی تردید دارم با سیستم فعلی بارسا بتوانند کارآیی خود را نشان دهند. بارسا معمولا در هر بازی 70 درصد توپ و زمین را در اختیار دارد و این یعنی رقبا عقب می نشینند و فضا نمی دهند. نمی گویم امباپه و هالند در بارسا مثمرثمر نخواهند بود ولی شاید شکل بازی بارسا باعث شود در زمین چندان راحت نباشند. بارسا به مهاجم نیاز دارد ولی باید ببیند چه مهاجمی بیشتر به کارش می آید. اینجا فلسفه و سبک بازی بارسا تعیین کننده است.»

 

دیدگاه‌ها