کد خبر : 1787847 | 03 آبان 1400 ساعت 18:48 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

گل گهر؛ یعنی تیم پیروزی طلب

گل گهر این بار در مصاف با فجر سپاسی کم گل و در دیرترین زمان ممکن به گل رسید اما با کسب سه امتیاز این دیدار 6 امتیازی شد تا شروع خوبی در این فصل از بازی ها داشته باشد.

گل گهر؛ یعنی تیم پیروزی طلب 

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر با توجه به تجربیات خوبی که در فصل گذشته بازی ها به دست آورد به تیم بهتری تبدیل شده؛ اینکه بی محابا حمله نمی کند و زمانی که حمله می کند به دفاع هم فکر می کند. گل گهر بعد از اینکه در بازی با تراکتور خیلی زود به گل رسید و شمار گل هایش را به عدد 4 رساند این بار در زمین نه چندان خوب حافظیه روی توپ های بلند به بن بست خورد و این طبیعی بود چرا که گل گهر بیشتر حملاتش روی زمین و روی کار ترکیبی طراحی می شود. اما روحیه پیروزی طلبی گل گهر ادامه داشت تا اینکه در ثانیه های پایانی بازی و روی یک ضربه کرنر توسط میلاد زکی پور به گل رسید. شاید ضربه میلاد زکی پور راهی به چارچوب پیدا نمی کرد اما همان طور که اشاره شد گل گهر روحیه پیروزی طلبی اش را تا دقایق پایانی بازی حفظ کرد و سرانجام هم به گل رسید. 

 

گل گهر لیگ برتر را به بهترین شکل ممکن استارت زد. 6 امتیاز از دو بازی و در بازی بعدی هم در خانه میزبان نساجی است. این روند می تواند نوید یک فصل خوب را برای شاگردان امیر قلعه نویی بدهد. آنها فصل گذشته و در بازی های مهم امتیازات حساسی را از دست دادند. در بازی هایی تیم برتر میدان بودند اما به سه امتیاز بازی دست پیدا نکردند. همه این ها برای امیر قلعه نویی و تیمش درس بود و بدون شک یکی از درس ها این بود که تا زمان سوت پایان بازی از سوی داور شانس پیروزی وجود دارد و تیمی که به دنبال پیروزی است می تواند روی هر ضربه شانسش را آزمایش کند. امیر قلعه نویی خرسند از تیمی که ساخته حالا باید برای پیروزی در بازی های بعدی برنامه ریزی کند.

دیدگاه‌ها