کد خبر : 1787848 | 03 آبان 1400 ساعت 18:50 | 34.5K بازدید | 40 دیدگاه

یامگا از راه نرسیده برای استقلال گل زد (عکس)

کوین یامگا خرید جدید استقلال تنها 27 دقیقه برای گلزنی با لباس این تیم به زمان نیاز داشت.

یامگا از راه نرسیده برای استقلال گل زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خرید جدید استقلال در اولین دیداری که برای تیمش به میدان رفت، موفق به گلزنی شد. وینگر فرانسوی که چند هفته پیش از وایله بولد کلاب دانمارک تیم سعید عزت اللهی جدا و به جمع شاگردان مجیدی اضافه شد، امروز برای اولین بار برای تیمش به میدان رفت.

 

در واقع حضور یامگا در ترکیب استقلال، سورپرایز فرهاد مجیدی برای دیدار برابر ذوب آهن بود. البته حضور این بازیکن با یک مصدومیت نیز برای او آغاز شد و یامگا در دقیقه 18 پس از برخورد با سجاد جعفری دچار شکستگی از ناحیه سر شد و به همین دلیل به کنار زمین رفت تا توسط کادر پزشکی آبی پوشان مورد مداوا قرار بگیرد و بازی را با بانداژ بر سر ادامه دهد.

 

اما روز پر خبر یامگا ادامه داشت. جایی که استقلال روی یک صحنه به روی دروازه ذوب آهن خطرساز شد و پاس ارسلان مطهری در عمق، توسط مدافع ذوب آهن قطع شد. حضور به موقع یامگا روی قوس محوطه جریمه و توپ ربایی این بازیکن، باعث شد تا مدافعین ذوب آهن برای تصاحب توپ روی پای او بروند اما  بازیکن خارجی آبی ها با یک چرخش دیدنی و ضربه ای زمینی، توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد و کاری هم از دستان حبیب فرعباسی بر نمی آمد.

 

یامگا پس از به ثمر رساندن این گل زانو زد و خدای خودش را نیز شکر کرد تا او برای گل زدن با لباس استقلال، تنها به 27 دقیقه زمان نیاز داشته باشد. خرید جدید آبی پوشان با این گل برای رقیبان استقلال نیز خط و نشان کشید تا نشان دهد اصرار فرهاد مجیدی برای خرید این بازیکن، بی حساب و کتاب نبوده است.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها