کد خبر : 1787882 | 03 آبان 1400 ساعت 20:39 | 117.7K بازدید | 43 دیدگاه

مجیدی: یامگا را به این دلیل خریدم

سرمربی استقلال معتقد است می‌توانستند با گل‌های بیشتری ذوب‌آهن را شکست دهند.

مجیدی: یامگا را به این دلیل خریدم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی برای دومین بازی پیاپی در لیگ برتر توانست استقلال را به پیروزی برساند و ذوب‌آهن را با دو گل در اصفهان شکست بدهد تا به شرایط خوبی برسند.

 

مجیدی پس از این مسابقه در نشست خبری گفت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و جان‌داری بود. فکر می‌کنم ما می‌توانستیم قبل از اینکه به گل دوم برسیم، روی موقعیت‌های زیادی که داشتیم، به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

 

سرمربی استقلال یادآور شد: سعی کردیم پس از گل اول بازی را مدیریت کنیم و همین اتفاق هم افتاد و به گل دوم هم رسیدیم. در کل بازی خوبی بود و از نمایش شاگردانم راضی هستم و از همه آنها می‌خواهم در بازی های بعد با کیفیت‌تر و بهتر کار کنند.

 

 

او در خصوص میزان آسیب دیدگی سید حسین حسینی عنوان کرد: پزشک تیم باید ام آر آی بگیرد تا مشخص شود میزان مصدومیت او چقدر است.

 

فرهاد مجیدی درباره نمایش خوب و دو گلی که کوین یامگا به ثمر رساند، گفت: برای جذب بازیکن خارجی سعی کردیم از کسی استفاده کنیم که در تیم خودش بازی کرده و شرایط بازی را دارد. نفرات دیگری هم بودند که در هیچ باشگاهی حضور نداشتند، اما بنده ترجیح دادم بازیکنی را انتخاب کنم که در تیم خودش بازی کرده و در شرایط مسابقه باشد. با توجه به اینکه امروز اولین بازی‌اش بود، خیلی خوب و با کیفیت کار کرد و امیدوارم این نمایش ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها