کد خبر : 1787994 | 04 آبان 1400 ساعت 11:56 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

تفاوت فجر و گل‌گهر در تجربه بود 

زنده روح: می‌ترسم آخر کار دردسر بشود

دو امتیاز از دوبازی حداقل حق فجر در لیگ برتر بوده. این نکته‌ایست که احمد زنده‌روح روی آن تاکید دارد.

زنده روح: می‌ترسم آخر کار دردسر بشود 

به گزارش ورزش سه، فجر مقابل گل گهر متحمل دومین شکست در این فصل شد تا احمدرضا زنده‌روح  هافبک فصل پیش تیم سیرجانی به حرف بیاید. زنده‌روح می‌گوید : گل گهر تیم باتجربه‌ای است اما ما بازیکنان جوانی داریم اما با این حال بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حداقل مستحق یک تساوی بودیم. همیشه تجربه به کار تیمها می آید و در دقایق آخر تجربه بازیکن حریف باعث شد که ما نتیجه را واگذار کنیم.


او در مورد تقابل با تیم سابقش ادامه داد: بالاخره اینکه با گل‌گهر تمرین کردم و می توانستم با این تیم به کارم ادامه بدهم ولی نشد.ناراحت کننده بود ولی الان خوشحالم که در فجر هستم و اولویت مهم این تیم است و امیدوارم هرچه زودتر روند خوبی پیدا کنیم.


این بازیکن که شروع کننده حملات فجر در بازی با گل گهر بود در این باره گفت: در تمرینات کار کرده بودیم و سعی کردیم آنها را متوقف کنیم.بد هم کار نکردیم و در نهایت شاید کم تجربگی ما باعث شد نتوانیم نتیجه بگیریم .
هافبک فجر در خصوص دو شکست اخیر فجر ولی با اختلاف گل کم عنوان کرد: اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم لیاقت ما در هر دو بازی حداقل تساوی بوده و تاوان کم تجربگی تیم را دادیم و باید بیشتر تمرکز کنیم چون امتیاز از دست دادن در اوایل فصل باعث می شود در اواخر فصل دچار دردسر بشویم.


وی در مورد دیدار بعدی با صنعت نفت آبادان گفت: بازی کردن در آبادان همیشه سخت است. نفت هم خوب  بازی می‌کند و امیدوارم تا زمانی که به مسابقه باقی مانده خوب ریکاوری کنیم و بتوانیم با شرایط خوب به مصاف صنعت‌نفت برویم  و دست پر برگردیم.
زنده روح که سال گذشته جزو بهترین پاسورهای لیگ بود در مورد این که برای این فصل چه برنامه‌ای دارد افزود: سعی و تلاشم را می کنم و هدف اولم این است که به تیمم کمک کنم تا بتوانیم روند خوبی داشته باشیم و در قدم بعدی به بهترین پاسور شدن فکر می کنم.

دیدگاه‌ها