کد خبر : 1788003 | 04 آبان 1400 ساعت 12:26 | 25.4K بازدید | 6 دیدگاه

شانس بالای چلسی برای جذب ستاره جوان یووه

چلسی به دنبال جذب یک مدافع میانی برای فصل آینده است و به نظر می‌رسد ماتیس دلیخت، ستاره یوونتوس، گزینه اصلی این تیم است.

شانس بالای چلسی برای جذب ستاره جوان یووه

به گزارش "ورزش سه"، بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا همچنان باشگاه‌های بسیاری را تحت فشار قرار داده و یوونتوس نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرایط مالی دشوار باعث شده که آنها در پی فروش دلیخت باشند که دستمزد هفتگی او 280 هزار پوند است.

این بازیکن 22 ساله هلندی پس از درخشش خیره‌کننده در ترکیب آژاکس و تیم ملی کشورش در سال 2019 و با قراردادی به ارزش 67.5 میلیون پوند به یوونتوس پیوست.

اما او از زمان حضورش در تورین نتوانسته به بازیکن ثابت ترکیب اصلی این تیم تبدیل شود و در این فصل در شش بازی از 9 بازی این تیم در رقابت‌های لیگ ایتالیا به میدان رفته است. با این حال بسیاری باور دارند که این بازیکن از شرایطش در یووه راضی است.

 

1655512

 

اما بانوی پیر این بازیکن را به مدیران چلسی پیشنهاد داده و امیدوار است که این انتقال به زودی عملی شود. قراردادهای آنتونیو رودیگر و آندره‌آس کریستنین در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات چلسی با این دو بازیکن هنوز به نتیجه خاصی برای تمدید قرارداد نرسیده است.

به همین دلیل آبی‌پوشان لندنی به شدت به دنبال جذب حداقل یک مدافع میانی مطمئن هستند تا در صورت جدایی این دو بازیکن یا حتی یکی از آنها، برای فصل بعد به مشکل جدی در فاز دفاعی برخورد نکنند.

مینو رایولا، مدیربرنامه دلیخت، نیز در تلاش است تا تیم بهترین برای موکلش پیدا کند و گفته می‌شود که در همین راستا با باشگاه‌های متعددی مذاکره کرده که چلسی نیز جز آنها بوده است.

چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تلاش کرد ژول کونده را از سویا به خدمت بگیرد اما در نهایت بر سر مسائل مالی با این باشگاه اسپانیایی به توافق نرسید و این انتقال ناتمام باقی ماند.

دیدگاه‌ها