کد خبر : 1788040 | 04 آبان 1400 ساعت 15:40 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهیای بازی با گلادباخیم

ناگلزمن: حالم خوب است ولی از خانه نشینی خسته‌ام

یولیان ناگلزمن فردا هم نمی تواند روی نیمکت بایرن مونیخ بنشیند و منتظر تست منفی دوم خود است.

ناگلزمن: حالم خوب است ولی از خانه نشینی خسته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از برتری پر گل برابر هوفن هایم خود را برای بازی فردا مقابل گلادباخ در جام حذفی مهیا می کند. یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن به دلیل ابتلا به کرونا همچنان در قرنطینه است و شرایط حضور روی نیمکت را ندارد.

 

 

1658165

 

 

ناگلزمان در کنفرانس ویدیویی این بازی به خبرنگاران گفت:« شرایطم تا به امروز خوب است و همه چیز خوب پیش می رود. متاسفانه فردا برابر گلادباخ هم روی نیمکت نیستم و فعلا در خانه قرنطینه ام. پنجشنبه تست دیگری خواهم داد و دیروز هم یک تست دادم. متاسفانه برای صدور مجوز حضورم برای بازی فردا کفایت نمی کرد.»

 

خانه نشینی:« جزو کسانی نیستم که از زیاد اهل خانه نشینی باشم. دوست دارم به بازیکنانم نزدیک باشم و خوشبختانه به کمک تکنولوژی مدرن، خیلی چیزها از خانه ممکن شده است. خوشحالم که در شرایط فعلی نیز همه چیز خوب پیش می رود.»

 

 

1657186

 

 

شرایط بازیکنان:« شرایط مثبت است. آلفونسو دیویس و گورتزکا به تیم برگشته اند. لوکاس هرناندز مشکلی عضلانی داشت ولی الان بهتر است. تقریبا یک تیم کامل را برای بازی فردا در اختیار داریم.»

 

مونشن گلادباخ:« عجیب است که آنها تا به اینجای فصل نتوانسته اند نتایج مورد انتظار را کسب کنند. تیمی سریع در هنگام حمله  و نیز با قدرت بدنی بالا هستند. برای مقابله با پرس حریفان نیز برنامه خوبی دارند. بازی سختی برابر هواداران این تیم خواهیم داشت.»

 

 

1653843

 

 

احتمال حکم زندان برای لوکاس:« در درجه اول این یک مساله خصوصی است. روی او حساب می کنم و اطلاعاتی در مورد جزئیات پرونده اش در اسپانیا ندارم. مطمئنم که برای استفاده از او مشکلی نخواهم داشت.»

 

واکسن زدن:« قبلا نظرم را در این مورد گفته ام اما مهم است که نظر سایرین را هم قبول کنیم. دموکراسی یعنی همین. موافق واکسن زدن هستم اما هرکسی باید برای خودش تصمیم بگیرد.»

دیدگاه‌ها