کد خبر : 1788047 | 04 آبان 1400 ساعت 16:05 | 54.4K بازدید | 53 دیدگاه

هجومی، ترسناک و جذاب

لرزه بر تن اروپا؛ نسخه جدید از بایرن مونیخ ویران‌گر

بایرن مونیخ همچنان به کسب نتایج درخشان و رکوردشکنی‌های متوالی تحت هدایت یولیان ناگلزمان ادامه می‌دهد.

لرزه بر تن اروپا؛ نسخه جدید از بایرن مونیخ ویران‌گر

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی هفته پیش گفت ما چهار گل زدیم و همه بسیار لذت بردند. این خلاصه اکثر دیدارهای بایرن در این فصل بوده است.
آنها با نتیجه 0-4 در آلیانس آرنا برابر هوفنهایم به پیروزی رسیدند و حالا منتظر رقیب بعدی هستند. این اتفاقی است که در دیدار برابر بنفیکا (0-4) در لیگ قهرمانان رخ داد و پیش از آن نیز با نتیجه 1-5 برابر بایرلورکوزن به پیروزی رسیده بودند. 

 

 

1657189

 

 


آنها به ماشینی تبدیل شده‌اند که از روی حریفان عبور می‌کند. بایرن مونیخ به هیچ وجه در زمین تسلیم نمی‌شود. آنها رقاب طلبی را به سطح تازه‌ای برده‌اند و با نمایش‌های درخشان، نتایجی خارق العاده به دست می‌آورند. 
شاگردان یولیان ناگلزمان پیروزی پشت پیروزی را با به ثمر رساندن گل‌های بسیار به دست می‌آورند و هیچ تیمی در پنج لیگ معتبر اروپایی حتی به رکورد گلزنی بی‌نظیر آنها نزدیک هم نشده است. این تیم در 12 بازی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان 45 گل به ثمر رسانده و این یعنی میانگین 3.7 گل زده در هر بازی برای آنها ثبت شده است. 

 

بهترین آمار گلزنی در لیگ های معتبر اروپا

 

لالیگا؛ رئال مادرید با 24 گل در 9 بازی

لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول با 27 گل در 9 بازی

بوندسلیگا؛ بایرن با 33 گل در 9 بازی

سری آ: اینتر با 24 گل در 9 بازی

لیگ فرانسه؛ پی اس جی با 24 گل در 11 بازی

 


شاگردان ناگلزمان این هفته با چهار گل از سد هوفنهایم عبور کردند تا رکورد جدیدی را در بوندسلیگا به ثبت برسانند. تا به حال هیچ تیمی در تاریخ این رقابت‌ها موفق نشده بود 33 گل در 9 بازی ابتدایی به ثمر برساند. 

 

 

1658179

 


بهترین پیروزی بایرن در بوندسلیگا در فصل جدید، برد 0-7 برابر بوخوم بوده است و این گلزنی‌های متوالی به آنها کمک کرده که در 56 بازی گذشته در بوندسلیگا مجموعا 174 گل به ثمر برسانند. 
فصل جدید برای آنها بسیار متفاوت و عجیب شروع شد. آنها مانند همیشه سلطه کاملی بر بوندسلیگا دارند اما در اولین هفته برابر بوسیا مونشن گلادباخ به تساوی 1-1 رسیدند و سپس با نتیجه 1-2 برابر اینتراخت فرانکفورت در خانه شکست خوردند اما در هفت بازی دیگر به پیروزی رسیدند. 
بایرن مونیخ این روند موفقیت‌آمیز را در لیگ قهرمانان نیز ادامه داده است. آنها نمی‌توانستند عملکردی بهتر از این داشته باشند. سه بازی رفت مرحله گروهی انجام شده و آنها با سه پیروزی پرگل در صدر جدول قرار دارند. 

 

 

1658178

 

 


آنها تا به حال در سه بازی لیگ قهرمانان 12 گل به ثمر رسانده‌اند و هیچ تیمی نتوانسته چنین رکوردی را از خود به جای بگذارند. این در حالی است که آنها تا به حال هیچ گلی نیز دریافت نکرده‌اند و تنها یوونتوس از این نظر با آنها برابر است. 
لواندوفسکی نیز یکی از نامزدهای دریافت جایزه توپ طلاست و عملکرد خیره کننده‌اش در این فصل نشان داده که چرا یکی از مدعیان اصلی کسب این جایزه به حساب می‌آید. او فصل گذشته با 41 گل زده در 29 بازی رکورد گرد مولر را شکست که از فصل 72-1971 پابرجا باقی مانده بود. 
او این فصل نیز موفق شده در 13 بازی تا به حال 17 گل به ثمر برساند که میانگین 1.30 گل در هر بازی است. او با گلی که در بازی این هفته برابر هوفنهایم به ثمر رساند موفق شد از سد ارلینگ هالند که حالا مصدوم شده عبور کند و در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار بگیرد. 

 

 

1658177

 


او همچنین عملکردی خیره‌کننده در دیدارهای خانگی بایرن داشته است: این بازیکن لهستانی حداقل روی یک گل از 15 بازی خانگی اخیر بایرن تاثیرگذار بوده و آمار 25 گل زده و چهار پاس گل را برای خود به ثبت رسانده است. 
به نظر می‌رسد که ترکیب بایرن مونیخ و لواندوفسکی در هفته‌های پیش رو لرزه بر اندام تمامی حریفانی بیاندازد که روبروی آنها قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها